aklla Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) hei jeg har endelig fått min civic på veien, er en `86 mod honda civic den er ganske lik denne her: men jeg sliter litt med å finne styling-kit og lignende... noen som vet hvor jeg kan få tak i det og noen tips?? kommer ikke til å starte med det nå, men kommer til å style den etterhvert... er en honde civic 1.5 GTI, 12 ventilers har en jensen effektanlegg jeg skal putte på den, så ikke tenk på potte Endret 9. juli 2006 av aklla Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Lurer på om det kan bli litt vanskelig å få tak i styling kitt til den :!: Må kanskje lages og tilpasses av proffer Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 må nok sikkert det ja, men jeg kjenner proffe folk, som kan tilpasse ett sett som passer noen litt... men noen som har forslag til hvordan jeg kan få litt mer hester ut av kassa mi da?? Lenke til kommentar
Ullie19 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Kan mann trimme girkassa? må nok sikkert det ja, men jeg kjenner proffe folk, som kan tilpasse ett sett som passer noen litt... men noen som har forslag til hvordan jeg kan få litt mer hester ut av kassa mi da?? 6480047[/snapback] Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Kan mann trimme girkassa? 6537065[/snapback] Nei :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 har startet sånn smått å få til noe nå, men jeg mangler ett kit, skal ha på det, så sender jeg den til lakkering, fortsatt ingen som vet om noe?? evt så selger jeg den og kjøper en annen bil, som man kan style uten å lage alt selv... Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 www.bilforumet.net - du får bedre hjelp der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå