Gå til innhold

Half-Life: Var HL2:EP1 veldig kort?


Anbefalte innlegg

Syntes liksom spillet var så veldig, veldig kort :dontgetit:

 

 

Spoiler? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Rett etter jeg tok bossen ved togstasjonen kjørte vi ut av byen og vips var spillet ferdig

 

 

Var dette alt? Har jo sett en trailer for spillet der Alyx løper ut av et rør i bakken og det kommer noe løpende mot henne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Seff må man kjøpe den og. Dessuten skjønner jeg ikke at du ble overraska over spilletiden. Det tok meg 5 timer på Hard og det var vel noe sånt utviklerne sa også.

6463624[/snapback]

 

Og folk sier at 219,- kroner er mye for to måndter med WoW? :roll:

Syntes ikke EP1 var verdt pengene om det var så kort. Var egentlig ikke noe spennende eller fine steder heller... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Syntes liksom spillet var så veldig, veldig kort  :dontgetit:

 

 

Spoiler? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Rett etter jeg tok bossen ved togstasjonen kjørte vi ut av byen og vips var spillet ferdig

 

 

Var dette alt? Har jo sett en trailer for spillet der Alyx løper ut av et rør i bakken og det kommer noe løpende mot henne...

6461906[/snapback]

 

 

Syns da ikke den var kort. Kansje hvis du spiller den som unreal tournament så kansje.

Lenke til kommentar

ble ikke skuffet av at ep1 var litt kort (det var det .. ), men at det ikke var så mye nytt. dvs man hadde sett det samme før (med visse unntak da). Ep2 ser ut som å bringe litt mer inn i spillet med litt skog og dypere historie.

 

ep1 var en kort overgang mellom hl2 og ep2

Endret av texaco
Lenke til kommentar
Må tenke at HL Ep One er ikke et "eget" spill, det er 1/3 av et spill som blir sendt ut invididuelt. Så hvis alle tre episodene har 5 timer så er det 15 timer totalt for samme sum som et ny-spill i dag, og da er det ikke ille :)

6467097[/snapback]

 

Og da koster det tre ganger så mye også :roll:

Brukte langt over en måndte på HL2 første gangen jeg spilte det og episode 1 på bare noen timer :cry:

Lenke til kommentar
Og da koster det tre ganger så mye også  :roll:

Brukte langt over en måndte på HL2 første gangen jeg spilte det og episode 1 på bare noen timer  :cry:

6482647[/snapback]

 

Uhm, ca 100kr per episode = 300kr. Ny-spill i dag: 500. Til konsoll: 700. Så selv om spilletiden blir bare 15 timer så er det billigere pr time enn de fleste spill i dag utenom rollespill o.l.

Lenke til kommentar

Jeg ble overrasket over hvor bra EP1 var. Jeg liker å sammenligne det med noen ekslusvit. Noe man får i små doser. Når en så bra utvikler kan bruke så mye tid og resurser på å sette inn så mye gameplay på en så begresnet plass så er hvert minutt ett fryd for sansene.

 

Jeg er ikke typen som spiller i mange timer i strekk. Jeg blir lei og sliten rett og slett. Så jeg spiller kanskje 1 time..venter noen dager...spiller en time til..osv. Og på den måten oppleves ihvertfall spillet for meg som overraskende langt.

 

Jeg synes denne oppskriften på å lage spill er spennende, og hvis Valve tjener penger på det så håper jeg det er noe de vil fortsette med. Jeg er spent på fortsettelsen.

 

Det virker for meg at en del her inne ikke sammenligner prisen med opplevelsen. De tenker bare "jeg har betalt" og forventer full pakke. Men hvor mye du betaler sier mye om hvor mye du skal få oppleve. Spillet var billig, og for de pengene har man fått MYE spill. Da mener jeg ikke lengden, men kvaliteten på tiden du bruker i spillet.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Det virker for meg at en del her inne ikke sammenligner prisen med opplevelsen. De tenker bare "jeg har betalt" og forventer full pakke. Men  hvor mye du betaler sier mye om hvor mye du skal få oppleve. Spillet var billig, og for de pengene har man fått MYE spill. Da mener jeg ikke lengden, men kvaliteten på tiden du bruker i spillet.

Veeeeel... Det var nå ikke så mye nytt i fårhold til HL2. Noen få nye omgivelser og oppgaver, og ett nytt monster. Jeg er en aktiv gamer når det kommer til nye spill som jeg liker. Jeg brukte 4 timer på å gå igjennom spillet på Medium.

 

Spillet var absolutt verdt pengene. Synes faktisk det var en helt perfekt pris, det hadde ikke trengt å være billigere eller dyrere.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Og da koster det tre ganger så mye også  :roll:

Brukte langt over en måndte på HL2 første gangen jeg spilte det og episode 1 på bare noen timer  :cry:

6482647[/snapback]

 

Uhm, ca 100kr per episode = 300kr. Ny-spill i dag: 500. Til konsoll: 700. Så selv om spilletiden blir bare 15 timer så er det billigere pr time enn de fleste spill i dag utenom rollespill o.l.

6482816[/snapback]

 

 

hvor koster det 100 spenn for episode one? Sånn purchase via steam? i butikken koster det vel over 250 spenn, som tilsvarer da 750 spenn hvis ikke mer, hvis man sier at episode 1,2 og 3 er ett spill. Og da blir det ikke så billig.

 

However syns jeg at det er verdt prisen, for hl historien er såpass vel utført at man nesten ikke kan gå glipp av resten og slutten også. Så for oss hl fans er det ikke dyrt.

 

Spillene er laget for å utforskes. Første gang du spiller igjennom løper du kanskje raskt igjennom og bruker knapt 5 timer på det hele, mens kanskje 2 og 3 gangen tar dobbel så lang tid, hvis du virkelig tar deg tid til å se på detaljer osv. Mye kult å oppdage!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...