Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Spørsmål ang kjøp av BMW 320i..

Anbefalte innlegg

Heisann

Vi ser på en BMW 320i 89' mod for å øvelseskjøre med (har bare automat atm)...

Så skal vi dra og se på den snart og da lurte jeg på om det er noen som har tips om hva man skal se etter?

Er det noen svakheter med den modellen som man burde se etter? Rust på spesielle steder etc?

Mvh

EvenruD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan sjekker man om kardangen er gåen?

Er det fortsatt sånn at man kan bestille time hos naf og kjøre en test på den før man evt kjøper en bil? (hvis eieren går med på det da)

6462771[/snapback]

Hvis eieren ikke går med på det så bør man kanskje se seg om etter en annen bil. (Selvfølgelig må du betale for testen da, ikke rart om eieren nekter hvis man krever at han skal betale :cool: )

Lenke til kommentar
Hvordan sjekker man om kardangen er gåen?

Er det fortsatt sånn at man kan bestille time hos naf og kjøre en test på den før man evt kjøper en bil? (hvis eieren går med på det da)

6462771[/snapback]

Vist det rister en del i bilen kan det være kardangen som er sliten, men dog så er det mest sannsynlig det er hardyskiva. Vist bilen er hardkjørt slites disse delene fort.

Det jeg ville sett mest på er foringer i diverse oppheng.

Lenke til kommentar

Jeg var og så på den i dag..

Han sa at han hadde kosta på den 30k og tatt en total overhaling av bilen og bytta motor ++++

Men fy søren så treig den var, fattern skulle prøve å dra på litt ut på motorveien, mammas 318i dro bedre liksom...

Men han skyldte på sylinderene elns da :hmm:

Også rista det veldig da vi lå i 70-80kmt..

Tror jeg dropper den ass, var masse små plukk som jeg ikke orker å fikse på selv..

Men ellers takk for hjelpen :yes:

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...