sablabra Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg bestilte noe greier fra elfa tidligere i dag, men får man aldri noe ordrebekreftelse eller noen ting? Jeg ble aldri bedt om å skrive inn mailen min heller, så nå lurer jeg jo på om jeg faktisk har fått bestilt det? Noen muligheter til å sjekke orderen eller? Pleier jo alltid å være det fra andre nettbutikker... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg bestilte noe greier fra elfa tidligere i dag, men får man aldri noe ordrebekreftelse eller noen ting? Jeg ble aldri bedt om å skrive inn mailen min heller, så nå lurer jeg jo på om jeg faktisk har fått bestilt det? Noen muligheter til å sjekke orderen eller? Pleier jo alltid å være det fra andre nettbutikker... 6461625[/snapback] hvilken Elfa snakker vi om ?... det er mange Elfa på nettet..... er det Elfa.se ? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg bestilte noe greier fra elfa tidligere i dag, men får man aldri noe ordrebekreftelse eller noen ting? Jeg ble aldri bedt om å skrive inn mailen min heller, så nå lurer jeg jo på om jeg faktisk har fått bestilt det? Noen muligheter til å sjekke orderen eller? Pleier jo alltid å være det fra andre nettbutikker... 6461625[/snapback] hvilken Elfa snakker vi om ?... det er mange Elfa på nettet..... er det Elfa.se ? 6462061[/snapback] http://www.elfa.se/no/index1.html Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 *bump* Går det ikke ann å endre ordren heller, eller i verste fall avbryte den og bestille på nytt? Jeg skulle gjerne endret en ting på ordren, og hvis ikke det går så får jeg vel bare la være å hente pakka da? (bestilt på postoppkrav) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 *bump* Går det ikke ann å endre ordren heller, eller i verste fall avbryte den og bestille på nytt? Jeg skulle gjerne endret en ting på ordren, og hvis ikke det går så får jeg vel bare la være å hente pakka da? (bestilt på postoppkrav) 6467532[/snapback] Har du ringt de? Henter du ikke pakken får du kanskje regning på mekostnadene de har hatt. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) *bump* Går det ikke ann å endre ordren heller, eller i verste fall avbryte den og bestille på nytt? Jeg skulle gjerne endret en ting på ordren, og hvis ikke det går så får jeg vel bare la være å hente pakka da? (bestilt på postoppkrav) 6467532[/snapback] Har du ringt de? Henter du ikke pakken får du kanskje regning på mekostnadene de har hatt. 6470291[/snapback] Jeg sjekka under "betingelser", og der sto dette: Returer/AvbestillingerReturer og/eller avbestillinger kan innrømmes i spesielle tilfeller etter skriftlig avtale med ELFA. ELFA forbeholder seg imidlertid rett, men ikke plikt til å debitere eventuelle merkostnader eller uteblitt handelsfortjeneste. Jeg får vel hente den likevel, det var ikke så mye jeg skulle endre på, men likevel irriterende av elfa å lage det så tungvint... EDIT: Jeg har ikke ringt de nei... Endret 11. juli 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå