Gå til innhold

Ordrebekreftelse fra elfa?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte noe greier fra elfa tidligere i dag, men får man aldri noe ordrebekreftelse eller noen ting? Jeg ble aldri bedt om å skrive inn mailen min heller, så nå lurer jeg jo på om jeg faktisk har fått bestilt det? :hmm: Noen muligheter til å sjekke orderen eller? Pleier jo alltid å være det fra andre nettbutikker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte noe greier fra elfa tidligere i dag, men får man aldri noe ordrebekreftelse eller noen ting? Jeg ble aldri bedt om å skrive inn mailen min heller, så nå lurer jeg jo på om jeg faktisk har fått bestilt det? :hmm: Noen muligheter til å sjekke orderen eller? Pleier jo alltid å være det fra andre nettbutikker...

6461625[/snapback]

hvilken Elfa snakker vi om ?... det er mange Elfa på nettet..... er det Elfa.se ?

Lenke til kommentar

6461625[/snapback]

hvilken Elfa snakker vi om ?... det er mange Elfa på nettet..... er det Elfa.se ?

6462061[/snapback]

http://www.elfa.se/no/index1.html

:)

Lenke til kommentar

*bump* Går det ikke ann å endre ordren heller, eller i verste fall avbryte den og bestille på nytt? Jeg skulle gjerne endret en ting på ordren, og hvis ikke det går så får jeg vel bare la være å hente pakka da? (bestilt på postoppkrav)

Lenke til kommentar
*bump* Går det ikke ann å endre ordren heller, eller i verste fall avbryte den og bestille på nytt? Jeg skulle gjerne endret en ting på ordren, og hvis ikke det går så får jeg vel bare la være å hente pakka da? (bestilt på postoppkrav)

6467532[/snapback]

Har du ringt de?

Henter du ikke pakken får du kanskje regning på mekostnadene de har hatt.

Lenke til kommentar

6467532[/snapback]

Har du ringt de?

Henter du ikke pakken får du kanskje regning på mekostnadene de har hatt.

6470291[/snapback]

Jeg sjekka under "betingelser", og der sto dette:

Returer/Avbestillinger

Returer og/eller avbestillinger kan innrømmes i spesielle tilfeller etter skriftlig avtale med ELFA. ELFA forbeholder seg imidlertid rett, men ikke plikt til å debitere eventuelle merkostnader eller uteblitt handelsfortjeneste.

Jeg får vel hente den likevel, det var ikke så mye jeg skulle endre på, men likevel irriterende av elfa å lage det så tungvint... :hrm:

EDIT: Jeg har ikke ringt de nei...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...