syntEltric Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvor mye kan man ta for en pent brukt Amiga 500 med monitor og ekstra 512kb minne (1mb til sammen)? Er klar over at det kun blir afeksjonsverdi Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Akkurat så mye som noen er villig til å betale for den. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvor mye kan man ta for en pent brukt Amiga 500 med monitor og ekstra 512kb minne (1mb til sammen)? Er klar over at det kun blir afeksjonsverdi 6461546[/snapback] Llandari er inne på noe. Tross alt kan du legge den ut på Qxl / brukthandleen og få en god del for mer for den enn å selge til kamerater/bekjente. Lenke til kommentar
Westen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvor mye kan man ta for en pent brukt Amiga 500 med monitor og ekstra 512kb minne (1mb til sammen)? Er klar over at det kun blir afeksjonsverdi 6461546[/snapback] Hvis det er originalmonitoren det her er snakk om vil verdien ligge noe over 500,- Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kanskje du kan selge den til meg. Jeg forsøker å starte en samling av gamle konsoller. Gi meg en PM om du kunne være interessert. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Takker for svar Den blir nok lagt ut på bruktmarked eller noe. Får håpe det finnes en entusiast som er villig til å betale for litt nostalgi. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Takker for svar Den blir nok lagt ut på bruktmarked eller noe. Får håpe det finnes en entusiast som er villig til å betale for litt nostalgi. 6464023[/snapback] Lurt, jeg ble tilbud 4000 kr for min A1200 for 2 år siden. Det ble nei den gangen, verdien for meg er mer enn det Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Kanskje du kan selge den til meg. Jeg forsøker å starte en samling av gamle konsoller. Gi meg en PM om du kunne være interessert. 6462067[/snapback] Det er en kompis som gravde den fram fra loftet Han mener han har en tv-modulator også. Ligger i en litt sliten orginal eske. Skal snakke med ham og gi beskjed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå