monkeyboogie Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja da er denne nyheten kommet, hadde aldri trudd pop-sjefen jackson ville noengang ha kontakt med eminem etter han ble gjort narr av i "just loose it " videoen, håper for guds skyld at det ikke blir noe av dette her, Eminem er min favorittartist å håper ikke han ødelegger bildet av seg selv med å gå inn i ett prosjekt sammen med wacko. Men vis han skal være med håper jeg han drar noen blodtøffe rim Link til saken Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har lite til overs for MJ som person, Eminem og for så vidt, men musikalsk er MJ mange klassar over Eminem, han bør ikkje ødelegge dette ved å samarbeide med Eminem. Men det er min meining. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Michael Jackson sin klasse i musikk kan ikke sammenlignes med Eminem, det er to forskjellige sjanger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Dette høres ut som et ypperlig prosjekt. MJs musikalitet kombinert med Eminiems tøffhet kan bli et "tordenskrall". Håper dette blir noe av. Når det gjelder MJ, så er han på tross av eksentrisk oppførsel enda ikke dømt for noe som helst. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Michael er ikke dømt for noe nei, han er jo en god artist innen pop, men klarer bare ikke å se for meg noe bra musikk mellom disse to. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Michael er ikke dømt for noe nei, han er jo en god artist innen pop, men klarer bare ikke å se for meg noe bra musikk mellom disse to. 6461765[/snapback] Jeg mener MJ er en genial musiker (tenker ikke da på båser). Han har virket på meg å inneha de samme egenskapene som din avatar hadde. Klart at disse egenskapene kombinert med Eminem's, kan gi sinnsyke resultater. De beste oppfinnelser kommer fra usannsynlige "fantasier". Edit: Avataren ble litt feil, jeg mener salige Elvis Presley ... Endret 9. juli 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Sorry for off-topic, men leste nettopp emnetittel litt fort, og fikk meg en liten latterkule... "Michael Jackson vil ha seg med Eminem"... Igjen sorry . Måtte bare. Kan bli et morsomt samarbeid forresten. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det kan bli knalltøft! King of pop i samarbeid med white trash king of rap MJ har da brukt rappere før, uten at det ble så mye suksess av det, men det kan funke bra med en kar som Eminem. Man skal ALDRI si aldri, husk det. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Sorry for off-topic, men leste nettopp emnetittel litt fort, og fikk meg en liten latterkule... "Michael Jackson vil ha seg med Eminem"... Igjen sorry . Måtte bare. 6461938[/snapback] Det klarte jeg og lese og Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har ikke mye tro på Michael Jackson, han har laget mye bra. Men det siste albummet var det værste jeg har hørt (invincble). Men det blir spennende og se. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 enig der sebbe, Invincble var bare rett å slett kjedelig og skuffenes til å være Micheal.. men dette nye greia her med eminem tror jeg kan blir noe bra altså. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Til og med ikke MJ vil synke så lavt for og få en plastisk operasjon. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg tror det kan bli bra! Håper det blir noe av det Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Enten eller prosjekt, samarbeidet har absolutt potensiale, men trolig blir dette en flau sak. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg trodde Eminem var blitt for gammel for Michael, men man skal se mye før verden går under... Lenke til kommentar
Many♥ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jeg synes albumet er bra, bra sanger som butterflies og you rock my world... sangene er seriøse!! michael jackson bst azz!!! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Trodde MJ hadde lagt opp jeg, han har vel noen regninger å betale. Forhåpentligvis blir dette et løft for begge artister. Eminem kunne trenge å skjerpe seg litt, han har vært skamdårlig de siste årene. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, nei, nei. Jackson har vært musikalsk irrelevant siden tidlig på nittitallet, så jeg synes ærlig talt ikke Eminem burde kaste bort talentet sitt på Wacko. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har albumet kommet ut? Vært lite støy om det i såfall. Uansett må jo kunne høre på en av mine eldre helter fra barndomstiden, håper jo at han kommer tilbake og feier ut mye av den fæle musikken som selger idag. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ingen forventinger, gleder meg bare. Kan bli veldig spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå