Gå til innhold

Spesifikasjoner på Fujitsu Siemens PC ...

Wintermuthe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette lukter Statoil PC lang vei :smile:. Ikke noe vondt ment. Det er bra greier Statoil har kommet opp med til sine ansatte synes nå jeg.

Gå inn på web sidene til fujitsu og let der. Alle maskinene står oppramset der da.

Kjelli

Lenke til kommentar

Trenger du mer....?

Standard:

§ Full size ATX Cabinet

§ Full size ATX Motherboard

§ Intel® Pentium 4 2,53 GHz processor

§ Up to 3 GB main memory

Graphics:

§ Latest AGP 4X graphics processors

§ 128MB nVidia GeForce4 Ti 4200, Video in, Video out and DVI

Drives/Cards:

§ DVD drive 16x40x

§ CD-RW drive 32x12x40x

§ LAN 10/100

§ Firewire

§ Sound Blaster Live 5.1

§ ISDN Modem

§ 120 GB Harddisk

Important Adds-on:

Microphone and Speaker in Front

1 x IEEE1394 Connector in Front

2 x USB 2.0 Connectors in Front

2 x Status LED (Light Emitting Diode) Display in Front

Extra:

Multimedia Keyboard

Wheelmouse

Mouse Pad

ATX System board Main memory (MB) 512 MB (PC266), max. 3 GB DDR-SDRAM, 3xDIMM slots

Onboard I/O1 x AGP Slot (4x)5 x PCI Slots (32 Bit, 33 MHz, 5 V and 3.3 V)1 x CNR Slot (Type A), Shared with last PCI slot1 x serial (FIFO, 16550-compatible), 1 x parallel (25-pin, with EPP and ECP)1 x Keyboard (PS/2)1 x Mouse (PS/2)1 x Monitor (15-pin, VGA)4 x USB 2.0 Connectors in Back2 x USB 2.0 Connectors in Front1 x Line in, 2 x Line out (analog/digital), 1 x Micro in, 1 x Game/Midi (Back on PCI Card)1 x Line out (analog), 1 x Micro in, Connectors in Front

ProcessorsIntel® Pentium® 4 2,53 GHz with 533 MHz System Bus512 kB Second Level Cache integrated in processors SiS645DX/962L Chipset, Processor socket: PGA 478

nVidia GeForce4 Ti 4200 with TV-out, VIVO, DVI and 128 MB DDR RAMBandwidth 7.1 GB/sec Fill Rate 900 Mpixel/s Operations/sec 1,03 Trillion RAMDAC 2x350MHz Max resolution 2048 x 1536 Refresh Rate 60-240Hz TV-Out Resolution 1024 x 768

Hard disk controller PIO Mode 4 / UDMA100/133 for 2 x 2 drives Enhanced Bus Master

Hard disk drive Fast-IDE / UDMA100Formatted capacity (GB) 120 Speed (rpm) 7200

ISDN 128 kbps (2x64 kbps), PCILAN 10/100 Mbit/s onboardFirewire 400 Mbit/s, IEEE1394 PCI CardDVD drive 16xDVD, 40xCDCD-RW drive 32xCDR, 12xCDRW, 40xCDAudio Creative Labs SB0100, PCI Card, Analog or Digital output with 5.1 Sound Software for DVD/CDRW DVD : InterVideo WinDVD 2000 Ver. 3.2 OEMCD-RW : Nero 5.5 OEM

Drive BaysExternal 1 x 3,5”; 3 x 5,25”Internal 2 x 3,5”

BIOSSM-BIOS (DMI), BIOS Update via diskQuick Boot, Quiet Boot (Silent Screen), Logo Boot (Logo Flash)Plug & Play, Advanced Power ManagementACPI S4 (Save-to-Disk), ACPI S3 (Save-to-RAM)

Electrical valuesAC voltage range 200 - 240 VRated frequency 50 - 60 HzMax. output of power supply 245 WPower consumption suspend £ 5 W

Lenke til kommentar

Takk for svar men ...

Det stemmer at dette er en Statoil PC #:-) Jeg har selvfølgelig lest Fujitsu Siemens sin produkt spesifikasjon for denne modellen, men denne gir meg ikke de opplysningene jeg etterspør. Jeg ville vite produsenten av de ulike komponentene uten å måtte demontere hele PCn. I Device Manager står f.eks skjermkortet oppført kun som Nvidia Gforce4 Ti4200. Betyr dette at det er Siemens selv som har laget dette kortet? Men uansett, takk for innspill.

Lenke til kommentar

Det er vel meget tvilsomt at Siemens lager slike ting selv. Jeg åpnet sidedøren på denne PCen (Statoil PCen), men sjekket ikke fabrikat på de ulike komponentene. Men burde være en enkel sak da døren klipses av og på meget lett... Kun en rambrikke på 512 og det var jo greit. Ellers ganske ryddig, sjekket bare at kjøler/vifte satt riktig på før jeg fyrte maskinen opp...

Lenke til kommentar

Har samme maskin selv, tror harddisken er western digital, men er ikke helt sikker.

ISDN kortet er fra Eicon.

EDIT: Det er en LiteOn dvd spiller

og cyberdrv cw058d cd-r/rw brenner

og et Creative lydkort

Mulig et Gigabyte hovedkort, det er ren gjetting det siste

[ Denne Melding var redigert av: Space_Shoot på 2002-10-16 15:13 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...