Misoxeny Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Synes dere fjernstyrte fly er nerdete? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Fjernstyrt helikopter er tingen, men dog enda mer nerdete. Og nei, jeg har hverken sett eller prøvd å styre et fjernstyrt fly / helikopter. Men selv om det er nerdete virker det tøft da. Kan ha noe å gjøre med at jeg skal gå flylinjen til høsten... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Synes dere fjernstyrte fly er nerdete? 6461335[/snapback] Om så er tilfelle, who cares? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 jeg har flydd litt med mitt fjernstyrte fly fra toys 'r' us jeg synes ikke det er nerdete, bare drit digg^^ Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Synes dere fjernstyrte fly er nerdete? 6461335[/snapback] Hvorfor er det nerdete? Synest ikke det er nerdete. Så jeg er enig med Zeph: Who cares? Bra sagt Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Er da ikke noe nerdete det?. Vis du synses det er gøy å drive med på fritiden din så er jo det supert! Driver med fjernstyrt hobby selv;).. Er jo den dame-magneten med mine fly ! -ArtTech GeeBee 3D Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nerd er ikke noe du gjør. Nerd er noe du er... Vær stolt over å være nerd. Hilsen Nerd. Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nerd er ikke noe du gjør.Nerd er noe du er... Vær stolt over å være nerd. Hilsen Nerd. 6461816[/snapback] Words. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Med mindre du fly fjernstyrt fly 8 timer om dagen er det da ingenting nerd med det! Det er en flott hobby Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Har litt lyst å prøve. Ser dette ålreit ut?: http://www.rcbutikken.no/index.html?lang=n...t=d16.html#p135 Lenke til kommentar
salah Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er drittøft, har selv flere fly Er det barnslig/nerdete? Ja, who cares, my life, not yours.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nja, spørs i hvilke grad egentlig. Men folk har forskjellige hobbyer, noen data andre fjernstyrte fly. Ser no kjekt ut i vertfall. Folk får drive med hva de vil, så lenge de syntes det er kjekt og trives med det Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nerd er en som er interessert i å lære. Geek er en som er interessert i spesielle ting, feks stjernehimmelen. Jeg mener at radiostyrte biler, båter, fly og helikopter er litt "geeky" hvis du interesserer deg veldig for det, ikke hvis du har en bil du liker å kjøre med i blandt. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 kommer ann på hvor langt man drar det. ha et lite til å fly framm og tilbake i gata=ikke nerdete et med jetmotor, 100% nøyaktige detaljer osv= nerd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå