krizzzy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har skaffa meg eit nytt instrumentpanel (det var ikkje turteljar i det forrige) og lurar derfor på korleis eg kan få flytta km-teljaren min over i det nye instrumentpanelet? Vil jo sjølvsagt at den skal stemme Bilen er ein 96 mod Lancer viss det har noko å sei Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Få noen som kan det til å justere det nye til km som det gamle viser! Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Og kven kan det vere? Merkeverkstad? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Digital eller analog teller da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Mange som kan gjøre det.. Det er lett som bare det, men er jo ikke lovlig. Og kan jo ikke si hvordan da selvfølgelig ;P Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Mange som kan gjøre det.. Det er lett som bare det, men er jo ikke lovlig. Og kan jo ikke si hvordan da selvfølgelig ;P 6462025[/snapback] Det er lov å stille på telleren so masse man vil, men det er ikkje lov å selge bilen etterpå utan å opplyse om at bilen har gått meir/mindre enn telleren viser. Endret 9. juli 2006 av ghost7 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) hm, har lest at dette ikke er lov jeg.. Hvorfor skulle folk stille på de da alle får vite at den har gått 100 000 mer enn det står ? ;P edit: sendte deg en PM krizzzy Endret 9. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Selvsagt er det lov å stille på den når man stiller den slik at den viser det som bilen har gått!!?? Det er å stille tilbake som ikke er lov uten å opplyse om det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 ah, går litt fort i svingene her ja ;P for all del, det er jo bare å stille den.. alle driter vel egentlig i det Så sant du stiller det til den "orginale" km-standen. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Digital eller analog teller da? 6461998[/snapback] Analog Og poenget her er jo sjølvsagt at den skal vise riktig km-stand som påpeikt av andre her i tråden Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Så sant du stiller det til den "orginale" km-standen. 6462118[/snapback] Er uansett fullstendig servicehefte på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå