hans A Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Ser telenor har 3 forskjellige kontaktabn. Kort&kontant : 0.99/1.49 pr/min Ringkontant : 2.79 pr/min Djuice kontant : 1.99/3.99 mobil/fasttelefon Etter prisen så er vel kort&kontant i en klasse for seg, hvis det ikke er noen skjulte avgifter. Så på et ladekort fra telenor. Der var bare Ringkontant og Djuice kontant nevnt på ladekortet. Har Kort&kontant egne ladekort? Noen som vet? Endret 9. juli 2006 av hans A Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har Kort&kontant egne ladekort?Noen som vet? 6461099[/snapback] Bruker samme ladekort som RingKontant/Djuice kontant Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Har et gammelt SIM-kort som fulgte med et Ringkontant startpakke. Tror du den vil fungere på en Kort&kontant aktivering? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har et gammelt SIM-kort som fulgte med et Ringkontant startpakke. Tror du den vil fungere på en Kort&kontant aktivering? 6461208[/snapback] Du kan "oppgradere" det til et Kort&Kontant abo. gratis... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Men et ringkontant-abonnement slettes etter 14 mnd viss ikke det fylles på kontoen. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Syns det er tullete at Telenor bare skal premiere de mest oppdaterte kontantkort-kundene. De burde ha senket prisene på Djuice kontant og RingKontant i stedet for å lansere et tredje tilbud. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Der var bare Ringkontant og Djuice kontant nevnt på ladekortet. Har Kort&kontant egne ladekort? Noen som vet? 6461099[/snapback] Du såg sikkert på eit litt eldre kontantkort der det nye Kort&Kontant ikkje var printa på Syns det er tullete at Telenor bare skal premiere de mest oppdaterte kontantkort-kundene. De burde ha senket prisene på Djuice kontant og RingKontant i stedet for å lansere et tredje tilbud. Igrunn ganske einig her. Det same gjorde/gjer dei med utbyttinga av Privat/Privat+ til Fri20/Fri60. Det hadde vore langt betre om dei flytta eksisterande kundar over på dei nye "erstatningsabonnementa" automatisk, eventuelt berre senka prisane på dei gamle abonnementa. Akkurat kvifor dei gjer det på denne måten er for meg uvisst, dei hadde vel strengt tatt berre fått positiv tilbakemelding om folk plutseleg fekk overraskande lave telefonrekningar i lag med info om dei nye prisane. Har et gammelt SIM-kort som fulgte med et Ringkontant startpakke. Tror du den vil fungere på en Kort&kontant aktivering? Mest sansynlig, ja. Alle SIM-kort støttar "alt", med unntak av svært gamle kort som manglar støtte for bruk av UMTS. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Alle RingKontant-kundene blir automatisk flyttet over til Kort&Kontant, så det er nok ikke lenge til RingKontant er historie... ! Hva som skjer med Djuice Kontant er jeg derimot ikke så sikker på... Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Igrunn ganske einig her. Det same gjorde/gjer dei med utbyttinga av Privat/Privat+ til Fri20/Fri60. Skal Privat og PrivatPluss bort fra markedet? Lenke til kommentar
Huni Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Igrunn ganske einig her. Det same gjorde/gjer dei med utbyttinga av Privat/Privat+ til Fri20/Fri60. Skal Privat og PrivatPluss bort fra markedet? 6473480[/snapback] Jepp! Har du allerede dette abonnementet får du beholdet det, men det er ikke så lett å bestille dette nytt. Muligens kan du gjøre det via kundeservice, men de vil nok anbefale det ett annet... Litt off-topic: Fri-abonnentene til Telenor er SVINDYRE! ...enda godt de har gjort noe med kontantkortet... Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Litt off-topic: Fri-abonnentene til Telenor er SVINDYRE! ...enda godt de har gjort noe med kontantkortet... 6473611[/snapback] Med mitt bruk ville Fri20 vært billigere enn både Privat og Privat+, men det jeg bruker er Djuice Magnum, som jeg er rimelig fornøyd med. On-topic: Det nye kontanttilbudet virker veldig bra! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Litt off-topic: Fri-abonnentene til Telenor er SVINDYRE! 6473611[/snapback] Men så får du jo subsidierte prisar på ny telefon med dei, då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå