Blodhemn Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Er det lett å "tyvkoble" en psu til å starte? Så lett at f.eks en idiot som meg skulle klart det? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 18:03, skrev JohndoeMAKT:Eller bare tyvkoble den til å starte. Det kunne være en fin måte å få et førsteintrykk på, men det vil ikke kunne vise hvordan den virker i praksis. F.eks. er mange PSU'er temperatur regulert, og endel vifter avgir mere bråk i form av vibrasjoner enn støy. Dette vil man bare kunne teste i et kabinett (selvfølgelig kunne man tjuvstarte den inni kabinettet da...). Dessuten er jo ytelse også en viss faktor (dog sekundær i dette tilfellet), og det finner man aldri ut av, med mindre man kjører en real life test på full load. Lenke til kommentar
iscariot Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg har mekket en del på maskinen min for å få den stille, og har dårlig erfaring med "stillegående" PSU. Men, jeg kommer over et lite norskt produkt som kort sagt er genialt. http://www.geto.no/asp/webshop/produktdeta...ProductID=10100 160,- inkl porto. Har 2 stk i pc'en min nå, en i psu, og en i innsugingsviften. Og seff en i serveren.. :smile: Iscariot Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Tjuvkobling av power er veldig simpelt :smile: Man bare kobler grønn til jord (svart) på ATX-kontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå