WipeOut- Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Ettersom min k750 har tatt kvelden så er det vell på tide å annskaffe seg ny telefon. Har sett litt på både w810i & k800i, men har fortsatt noe jeg ikke har fått svar på . Er det samme begrensing på sms meldinger på disse telefonene? 200meldinger tilsammen innboks/sendte? Syns dette er utroli irriterende med min k750, skriver og mottar ett flust av meldinger daglig, til og med noen som er verdt å ta vare på. Å da blir jeg bare frustrert når det kommer at det er fullt . Visst dette er tilfelle burde jeg kanskje se etter ett annet merke :/ Endret 9. juli 2006 av WipeOut- Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 K750i har av en eller annen grunn bare avsatt 460KB til SMS - tror dette gjelder W810 også. K800 derimot har i følge andre kapasitet på rundt 1000 SMS'er - fremdeles veldig merkelig at så lite blir avsatt til SMS-partisjonen ettersom telefonen har over 60MB tilgjengelig lagringsplass(?) Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Helt riktig at K800i har plass til 1000 sms'er (tilsammen i de foskjellige mappene). Synes det holder jeg da, er vel sjeldent at det er så veldig mange av de sms'ene som er så viktig, i så fall kan man jo notere det i organizeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå