Dannylook Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hei jeg skal kj;pe en ny pc til s;stera mi, den skal koste ca 8000kr(+/-) Jeg skal ha kabinett og all innmat, den skal v're AMD basert og ha sokkel am2. Maskinen skal brukes til litt spilling foto redigering og lekser. Takker for alle svar Endret 9. juli 2006 av Dannylook Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vet ikke om du skal ha med eller uten skjerm, tastatur osv. men jeg har nå satt sammen noe Data'n Det er micro-ATX siden det er til søstra de .... Jenter liker vanlig hvis mindre pcer (tror nå jeg) Det er 1000 tilovers til skjerm hvis du skal ha det og eller noe annet støsj Kan heller lage det med ATX hvis du vil det ... Tror ikke jeg har glemt noe men det kan hende Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei! Oppsettet fra The Ghost er bra. Jeg ville muligens kjøpt et billigere kabinett om det ikke er viktig med Micro-ATX. Om det er penger til overs så kan de brukes til et kraftigere skjermkort som 7900GT. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Vet ikke om du skal ha med eller uten skjerm, tastatur osv. men jeg har nå satt sammen noe Data'n Det er micro-ATX siden det er til søstra de .... Jenter liker vanlig hvis mindre pcer (tror nå jeg) Det er 1000 tilovers til skjerm hvis du skal ha det og eller noe annet støsj Kan heller lage det med ATX hvis du vil det ... Tror ikke jeg har glemt noe men det kan hende 6461399[/snapback] Ser ut til å være et bra oppsett. Et bra valg: Mye for lite penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå