avtrekkeren Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Når jeg spiller Fifa på Xbox Live, så hender det titt og ofte at det plutselig bare fryser, og ingen ting skjer - eneste mulighet er å restarte konsollen. Dette gjelder både Road to World Cup og World Cup. Dette er også de eneste spillene jeg har opplevd problemer med, har spilt utallige demoer samt FN3 og Table Tennis uten problemer. Legg også merke til at dette skjer KUN ved spilling på Live, ikke ved vanlig spilling offlive. Har (til nå) riktignok ikke fått noe DNF-merke på meg, heldigvis - har aldri lagt under i score. Ut i fra egne beregniger vil jeg tippe det fryser ca hver 5. kamp i snitt, noe som er rimelig irriterende. Er det mulig (siden jeg ikke får DNF) at det er de andre som har quitta, og spillet derfor har frosset. I dag ledet jeg 2-0 etter ca 30 minutter da det skjedde, så sannsynligheten var jo tilstedet for at en eller annen surkeunge spilla mot meg og ikke gadd mer Har lest om en del som har problemer med Fifa og Xbox360, noen skylder på 360'n, andre skylder på selve spillet. Er jo litt rart at det er kun Fifa-spillene som jeg har problemer med. Er det noe vits i å prøve å bytte Fifa? Noen som har hatt "suksess" med dette? Hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå