quackee Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Skal få meg ny PC, har en fra før men denne skal nå flyttes og stå en helt annen plass i huset. Derfor trenger den trådløst nettverk. Pluss at jeg får bærbar til høsten(en tredje maskin). Den nye maskina skal ha fysisk tilkobling mot routeren, men har bare en router (fra kanal digital) for EN fysisk oppkobling. Finnes det trådløse routere som har inntak for kabler også? Kan godt hende det er blitt idag standard, men har aldri satt meg inn i dette med trådløst nett osv. Derfor jeg spør. mvh, quackee Endret 9. juli 2006 av quackee Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 De fleste trådløse routere har også 4 vanlige porter. Lenke til kommentar
quackee Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 OK, takk for hjelp! Da blir det ikke noe problem! Er det stor kvalitetsforskjell på routerne? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tviler på at det er store kvalitetsforskjeller, men noen er lettere å sette opp enn andre. Ta en titt på kommentarene her. Selv har jeg gode erfaringer med Linksys og Netgear... Lenke til kommentar
quackee Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 mm, satt nettopp å så på det... Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tviler på at det er store kvalitetsforskjeller, men noen er lettere å sette opp enn andre. Ta en titt på kommentarene her. Selv har jeg gode erfaringer med Linksys og Netgear... 6460926[/snapback] Jo, det er MYE routere der ute som jeg vil kalle skrap. Gå for en av de store kjente merkene som linksys, 3com, Draytek osv så er du sikret en router som fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå