Gå til innhold

Fjernutøser for Canon 20D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

her er en oversigt Du må selv finde norske priser.

RC5: kan kun tage med to sekunders forsinkelse.

RC1: kan tage øjeblikkeligt og med forsinkelse

RS60 E3: Trådudløser. kan fokusere, tage øjeblikkeligt + i serie optak Kan (fastlåses til serie)

jeg ser nu det er til 20D :blush: den har vist ikke indbygget IR modtager, så den skal købes ud over så vidt jeg ved.

Endret av Kigulu
Lenke til kommentar
Jeg forstår det slik at det finnes en del forskjellige fjernutløsere til 20D, også trådløse. Er det noen som vet hva som er billigst, og om den duger? Noen som kan liste opp alternativene med pris?

6460712[/snapback]

Ja det kan jeg, for jeg har nylig kjøpt en slik selv.

Det jeg endte på var var en ganske enkel men funksjonell sak. Styrer utløser og lysmåler. Modellen heter RS-80N3 og koster kr 479,- på fotovideo.

Selv bestillte jeg på eBay og prisen kom da på ca kr 280,- inkl.frakt.

Eks:

http://cgi.ebay.com/Canon-RS-80N3-for-1Ds-...1QQcmdZViewItem

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Canon EOS 10D, 20D, 30D, EOS-1D-serien og mener også 5D har ikke mulighet for trådløs fjernbetjening av samme typen som til 300D/350D (RC1 og RC5).

Jeg kjøpte Canon RC-1 i dag, i butikk, var ikke så dyr. De hadde godt utvalg der. RS-60E 3 var bare halve av prisen, men altså ikke trådløs. Ettersom jeg søkte på denne, kom jeg inn i denne tråden hvor dere diskuterer disse her, hengte meg på for å spørre om denne trådløse er grei å bruke for EOS 400D ?. Den var i hvert fall veldig liten og enkel å ta i bruk. Vet ikke hvor lang levetid den har på batteriene jeg.

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...