Anders Leipsland Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Noen som vet om en butikk som selger det (gamle) spillet der på CD? Må kjøpe det, men jeg finner ikke en butikk som selger det :sad: Lenke til kommentar
simes Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 kanskje http://www.gamesmix.no eller http://www.spillbutikken.no Lenke til kommentar
quakegamers Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 har spille, har bare spillt det en gang, det vil si det er som det skulle hvert nytt. du kan få det billig, send meg bare en mail så kan jeg sende det i morra [email protected] Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 (Slettet upassende melding) Vennligst ikke diskuter warez her på forumet. [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2001-12-26 13:33 ] Lenke til kommentar
quakegamers Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2001-12-26 11:30, aurstad skrev:(Slettet upassende melding)Vennligst ikke diskuter warez her på forumet.[ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2001-12-26 13:33 ] Hmm, det er du som drar inn warez her da. Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 I england er det mulig å få tak i spillet. Her i Norge har jo INGEN freespace2. Har sjølv prøvd å få tak i spillet i 2 år. Gidde ikkje bestille fra england. mvh Ørjan Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-27 19:41, galdurah skrev:I england er det mulig å få tak i spillet.Her i Norge har jo INGEN freespace2. Har sjølv prøvd å få tak i spillet i 2 år. Gidde ikkje bestille fra england.mvh Ørjan Flere butikker har hatt det det da, men spillet er jo gammelt. Må si jeg er godt fornøyd med handelen min med quakegamers :smile: Herlig å ha det originalt og ikke som pirat kopi lasta ned via Direct Connect :wink: Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 hatt det?nevn noen.Jeg kjøpte det direkte fra usa(1200 tilsammen)....men dæven det var verdt det spilte 1 år online med det.Freedom Fighters var squaden jeg spilte med Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 17:55, kaifas skrev:hatt det?nevn noen.Jeg kjøpte det direkte fra usa(1200 tilsammen)....men dæven det var verdt detspilte 1 år online med det.Freedom Fighters var squaden jeg spilte med http://www.spillbutikken.as hadde det. Mener å ha sett det i en analog ikke-kjede butikk også. Freespace serien er en av de beste spilleseriene som finnes. Bra single player, veldig god multiplayer og FRED(2) rocker :smile: Veldig undervurdert spill Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 hmm ok,må ha gått meg hus forbi ja det er ett undervurdert spill...........synd det aldri vil bli en 3er [ Denne Melding var redigert av: kaifas på 2002-02-02 18:13 ] Lenke til kommentar
aCe2k Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Noen som er enige i at slutten på FS2 var bedriten og det burde komme en 3'er ? Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 vel det er jo 2 forskjellige slutter da.uansett ja slutten(e) var en smule skuffende men som han sier"from our odessey into hell we return with the gift to travel home"(eller noe i den duren,lenge siden jeg har spilt singel) det var jo lagt opp til en 3er men grunnet salgstall og div andre ting som:red faction og andre spill.og nå som volition er kjøpt opp av andre så har de jo mistet rettighetene til descent freespace serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå