Gå til innhold

Windows bruker piratkopiert programvare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen etter... Dette har vært kjent siden høsten 2004 og er (var) en helt uskyldig sak. MS har kjøpt rettigheter til å bruke noen lydfiler fra noen som har kjøpt fra noen som osv osv osv et eller annet sted har brukt en cracket versjon av et lydredigeringsprogram eller har lagt inn for moro skyld. Microsoft har ingenting å skamme seg over i denne saken. Heller de som ikke undersøker litt først...;)

Lenke til kommentar
Men at microsoft i det hele tatt er i nærheten av noe som er piratkopiert med den strikte linja de kjører mot piratkopiering, mener jeg dette er ganske selvmotsigende.

6465288[/snapback]

Faktisk så er microsoft overraskende rolige angående piratvirksomhet. Det er mye grunnet nettopp dette at ungdom bruker microsoft-produkter og fortsetter å bruke det, men nå betale for det, når de jobber i en bedrift. Dette har microsoft sagt _rett ut_ selv. Jeg tror de er fullt klar over at de ikke lenger har så godt tak som de engang hadde og at den minste feil kan redusere markedet deres. Det Microsoft IKKE er rolig ovenfor er bedrifter fordi det er her omsetningen ligger.

Lenke til kommentar
Men at microsoft i det hele tatt er i nærheten av noe som er piratkopiert med den strikte linja de kjører mot piratkopiering, mener jeg dette er ganske selvmotsigende.

6465288[/snapback]

Hva er selvmotsigende? Tror du et firma av deres størrelse har noen som helst mulighet til å kontrollere hvilken programvare som faktisk er brukt av en underleverandør av en underleverandør av en underleverandør? Og som tidligere nevnt: Det er ingen som vet om dette faktisk er riktig eller om det er lagt inn for moro skyld av en eller annen utro tjener et eller annet sted i produksjonslinja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...