wewwen Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Som navnet på butikken, Komplett varesortiment. Hvis de skal kunne tilby alt, fra barbie til avføringsmidler, kan de likegodt begynne å konkurrere mot COOP 6464157[/snapback] Får håpe de greier og holde fokus! Datadeler! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Prøver vel å bli en ny Amazon Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Komplett vil vel konkurrére mot Elkjøp og Expert. Etter min mening synest jeg at Komplett kunne satset på flere butikker rundt om i landet også, siden det er ganske mange som nekter å handle over internett. Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Komplett vil vel konkurrére mot Elkjøp og Expert. Etter min mening synest jeg at Komplett kunne satset på flere butikker rundt om i landet også, siden det er ganske mange som nekter å handle over internett. 6468248[/snapback] Det hadde vært konge, spesielt hvis de hadde klart å opprettholde de lave prisene. 6468776[/snapback] Komplett har Datakjeden, men jeg mener det er for få butikker. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Datakjeden er latterlig, i mitt tilfelle er de såpass mye dyrere enn komplett at det lønner seg å bestille derfra uansett. Stort prishopp etter at datakjeden tar inn produktene, i tillegg til at de har elendig service, så den butikken kan se langt etter penga mine hvertfall. Dessuten så handler jo de fleste på nett, ikke noe farlig med det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Dessuten så handler jo de fleste på nett, ikke noe farlig med det. 6470096[/snapback] Den setningen der er ikke helt korrekt. Det er faktisk ganske mange (gjerne over 40 år) som ikke vil handle over internett, og vil heller gjøre en "dårlig" handel hos Elkjøp eller andre butikker. Jeg har møtt mange som er på den måten. Hos yngre personer er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Datakjeden var endel av komplett, men ble kjøpt av de ansatte da komplett ville legge ned de fysiske butikkene. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg digger forøverig at Komplett har et så godt varesortiment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå