Gå til innhold

komplett sin superweekend uten pctilbud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde bare håpet på at komplett som er i mine øyne primært en databutikk ville profilert dataprodukter og hatt dette på tilbud fremfor husholdningsprodukter og diverse duppeditter

6461290[/snapback]

helt enig...håpet på at de skulle ha tilbud på minne men nei...kommer med husholdningsprodukter,det er bare ikke helt riktig...

Lenke til kommentar

Vart forferdelig skuffa, Komplett reklamerte med "LATTERLIG LAVE PRISER" og så er det ikkje ein einaste PC-komponent? Komplett.no er og blir ein PC-butikk for min del, eg kjem aldri til å kjøpe noko kompressor eller vaskemaskin der, derfor vil eg også sjå tilbud på hovudsortimentet, ikkje anna tull.

Lenke til kommentar
De har jo fortsatt tilbud på data deler.  :)  Bare klikk på Datautstyr katgorien da får du ukens "datautstyr tilbud". Lucky you de har faktisk minne på tilbud her. :p

Denne vs. denne?  :hmm:

6461714[/snapback]

Det er da uken tilbud, ikke den superweekenen ?

6461726[/snapback]

Det er sikkert superweekend på de jalla tingene så kjører de faste ukentlige tilbud under pc utstyr kategorien? :)

6461747[/snapback]

Men tråden handler trossalt om at super-weekenen mangler pc-deler, at uken tilbud har pc-deler skulle bare manglet :p:)

Lenke til kommentar
Men tråden handler trossalt om at super-weekenen mangler pc-deler, at uken tilbud har pc-deler skulle bare manglet  :p  :)

6463625[/snapback]

:hrm:

hvor er alle datatilbudene

hvor er hk hd cpu skjermkort ram og slike ting?

har komplett blitt en Clas Olson butikk?

6460496[/snapback]

6463636[/snapback]

komplett sin superweekend uten pc tilbud

:D

Lenke til kommentar

Jeg savner gode pc-komponenter i superweekend jeg også. Det er lenge siden jeg så slike gode tilbud der.

Min strømforsyning (Forton Source 550W) var kjøpt der på tilbud til cirka 700 kr (før 1200-1300 kr) i februar i fjor. Slike tilbud vil jeg se flere av.

Lenke til kommentar
Jeg ser overhodet ikke problemet, komplett.no må jo få lov til å ha det varesortimentet de vil.

6463887[/snapback]

Selvsagt, men det man må jo få si sin mening om det. :)

6463941[/snapback]

Selvsagt skal man få lov til deg, jeg ytret bare min mening. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...