UUnreal Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tatt i motlys. Følte ble bra, men litt usikker på kontraster og sånt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Konrtraster og slikt er greit nok. Jeg synes det er litt artig med så mange detaljer i et slikt bilde, men andre kommer sikkert til å være uenig med meg. Den mest plagsomme feilen er horisonten. Her er det for en gangs skuld en tydelig horisont, og da må den helst være rett, i hvertfall i slike bilder. Ikke spennende eller interessant, men et bra illustrasjonsbilde fra location. Hvor er det? Ta hensyn til at jeg sitter på en svært dårlig monitor, og kan bli lurt av den. Edit: Så det var Kroatia nå Tror kanskje jeg ville kuttet litt av himmelen, slik at horisonten kommer litt høyere. Endret 9. juli 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Konrtraster og slikt er greit nok. Jeg synes det er litt artig med så mange detaljer i et slikt bilde, men andre kommer sikkert til å være uenig med meg. Den mest plagsomme feilen er horisonten. Her er det for en gangs skuld en tydelig horisont, og da må den helst være rett, i hvertfall i slike bilder.Ikke spennende eller interessant, men et bra illustrasjonsbilde fra location. Hvor er det? Ta hensyn til at jeg sitter på en svært dårlig monitor, og kan bli lurt av den. 6460601[/snapback] Så det ikke selv med horisonten nå før du la merke til det. Det er tatt i Rovinj, en liten kystby i kroatia rundt 21 tiden. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvis du vurderer bilder i picasa før du legger dem ut, så trykker du bare på knappen straighten. Da får du opp et rutenett som gjør at du lett ser slik. Jeg gjør altid det før jeg legger ut bildene mine. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Hvis du vurderer bilder i picasa før du legger dem ut, så trykker du bare på knappen straighten. Da får du opp et rutenett som gjør at du lett ser slik. Jeg gjør altid det før jeg legger ut bildene mine. 6460671[/snapback] Har ikke noen redigeringsprogrammer og mindre peil på det si det sånn. Så da blir det letteste måten. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Du må i det minste laste ned picasa2 fra picasa.com. Noe må du jo ha, selv om det er litt suspekte resultater man kan få med det programmet. Det er tross alt gratis. Det finnes utrolig mange andre gratisprogrammer også. GIMP er i toppklasse. Så lenge du er på nettet, er det ingen unnskyldning for å ikke ha noe slikt program. Det følgte vel noe med kamera? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Du må i det minste laste ned picasa2 fra picasa.com. Noe må du jo ha, selv om det er litt suspekte resultater man kan få med det programmet. Det er tross alt gratis. Det finnes utrolig mange andre gratisprogrammer også. GIMP er i toppklasse. Så lenge du er på nettet, er det ingen unnskyldning for å ikke ha noe slikt program. Det følgte vel noe med kamera? 6460725[/snapback] Kameraet mitt er gammelt så det som fulgte med var noe dårlige greier. Da får jeg bare laste ned å begynne å leke meg med dem da. Takker for info. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Likte godt bildet ditt UUnreal. Dette solnedgangsbildet var litt mer interessant enn de fleste jeg har sett. Mye rart i vannet der. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Likte godt bildet ditt UUnreal. Dette solnedgangsbildet var litt mer interessant enn de fleste jeg har sett. Mye rart i vannet der. 6460751[/snapback] Liten fiskelandsby så det er vel litt av årsaken til det. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå