UUnreal Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Kommentarer? Så ut til å bli den stormen og da krasjet sol og skyer sammen perfekt. Stormen ble det ikkenoe av, men ble fornøyd med bildet. Endret 9. juli 2006 av UUnreal Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Veldig fint bilde Selv syns jeg kanskje det ble for mørkt nederst til høyre i bildet men det får man ikke gjort så mye med Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Veldig fint bilde Selv syns jeg kanskje det ble for mørkt nederst til høyre i bildet men det får man ikke gjort så mye med 6461314[/snapback] Sant det var der alle skyene var. Får det ikke alltid som man vil. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Her skulle jeg ønsket meg en mer interessant forgrunn. Skyene og horisonten i seg selv er ryddig og flott, men det er desverre ikke nok. Den lille fliken med land er for lite, og inneholder heller ingenting av interesse. Det som gjorde det andre bildet ditt interessant, var at det var så masse å studere på det. Her er det ...... ingenting annet enn en solnedgang. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Her skulle jeg ønsket meg en mer interessant forgrunn. Skyene og horisonten i seg selv er ryddig og flott, men det er desverre ikke nok. Den lille fliken med land er for lite, og inneholder heller ingenting av interesse. Det som gjorde det andre bildet ditt interessant, var at det var så masse å studere på det. Her er det ...... ingenting annet enn en solnedgang. 6462754[/snapback] Sto på ett punkt der det ikke var mulig. Dessuten varte dette kun noen minutter. Får det ikke alltid som man vil. Men blir vel bedre neste gang når blir mer ops på sånne ting. Endret 9. juli 2006 av UUnreal Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Fint bilde med fine skyer. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Pent bilde Digger sånt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Bildet er bra det. Skyene til høyre kunne muligens vært noe skarpere. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Bildet er bra det. Skyene til høyre kunne muligens vært noe skarpere. 6463860[/snapback] Hadde sola rett i trynet så var litt vanskelig å få til der og da. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 For lyst der og for mørkt her!! Alt kan fikses på. Ved slike motiver bør en alltid ta to eksponeringer - et for de lyse feltene i bildet og en eksponerig for de mørke områdene. Disse "settes" sammen i Photoshop eller i Photomatix 1.3 (se siste nr. av DIGITAL FOTO nr 7 (svensk utgave). Der er en 30 dagers testversjon.) Det er også en en egen artikkel om hvordan ta bedre SOLNEDGANGSBILDER, test av 6 macro (1:1) objektiver, ta bedre portrettbilder og bilderedigering i PS og Elements Tillot meg å gjøre noen små justeringer på bildet ditt: - justering i høylys og skygge - rettet opp horisonten Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 For lyst der og for mørkt her!!Alt kan fikses på. Ved slike motiver bør en alltid ta to eksponeringer - et for de lyse feltene i bildet og en eksponerig for de mørke områdene. Disse "settes" sammen i Photoshop eller i Photomatix 1.3 (se siste nr. av DIGITAL FOTO nr 7 (svensk utgave). Der er en 30 dagers testversjon.) Det er også en en egen artikkel om hvordan ta bedre SOLNEDGANGSBILDER, test av 6 macro (1:1) objektiver, ta bedre portrettbilder og bilderedigering i PS og Elements Tillot meg å gjøre noen små justeringer på bildet ditt: - justering i høylys og skygge - rettet opp horisonten 6464386[/snapback] Ble bedre ja , men fikk ikke samme intrykk om at det var like dårlig vær over hodet på deg når alt ble så lyst. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg likte veldig godt det du gjorde med bildet xST©NE2005 Var det som mangla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå