rogy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Skal lakke bilen min, og lurer på om dette kan gjøres selv? Tenker da på å anskaffe den største kompressoren på biltema, lakksprøyte osv.. Noen som har noen formening om at dette kan være like så bra? Vil jo tro man tjener noen tusen på det, selv om resultatet muligens ikke blir det samme? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Skal lakke bilen min, og lurer på om dette kan gjøres selv? Tenker da på å anskaffe den største kompressoren på biltema, lakksprøyte osv.. Noen som har noen formening om at dette kan være like så bra? Vil jo tro man tjener noen tusen på det, selv om resultatet muligens ikke blir det samme? 6460316[/snapback] Problemet er støv Det er derfor lakkerere bruker en såkalt lakkboks som er fri for støv og smuss. Jeg hellakkerte en Honda Civik en gang i en liten låve men spylte gulv-vegger for å få det mest støvfritt, det ble selvsagt ikke 100% resultat men faktisk ganske bra (dette var også sølv met) Du bør ha også ha lakkert en del med sprayboks på biler før du går for en hellakkering, da man lærer mye om avstander og hvor mye man bør legge på osv. Er det snakk om en 10,000,- bil så kan det være greit å gjøre det selv "for morro skyld" og selvsagt sparer man mye penger. Er det en bil med litt verdi så hadde jeg kostet på ordentlig arbeid for det er ikke enkelt å få det ordentlig. PS-Denne tråden ligger i feil kategori... Lykke til! Endret 9. juli 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tråden er flytttet til riktig "rom" her i huset.... mvh jarmo Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ville aldri gjort dette selv, dersom du ikke har rimelig bred erfaring da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå