vincent_vega Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg lurer på om denne forsterkeren vil duge til å drive to av disse subbene? Har tenkt og kjøre med seks eller åtte av de 12"subbene i en golf 2, og derfor blir det dyrt med en forsterker til hver... Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Et spm.hva skal du med 6 eller 8 av de ellementene i en golf?..du kommer ikke til å ha luft rom nok tror jeg til å drive hver atv disse. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Et spm.hva skal du med 6 eller 8 av de ellementene i en golf?..du kommer ikke til å ha luft rom nok tror jeg til å drive hver atv disse. 6461261[/snapback] Jeg siterer bare Jesse James, eier av west coast choppers og programleder av monstergarasjen: Because i can! Men fra spøk til revolver, noen som har erfaringer med denne? Endret 9. juli 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 den vil jo drive 6 og et halvt element.. men har du tenkt på volumet hvert enkelt ellement trenger?for med 6 eller 8 kommer de til å ødelegge mere en de lager bra lyd vil jeg mene. samt hvor skal alle stå?er vel ikke plass til alle baki golfen? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Golf kan være helt syke å bygge anlegg i, mange som driver på konkurranser og slikt (db-drag) har Golf 2 de putrer rundt i, med 3 dynamoer, 6 gelebatteri, 2x10" og 2x12" Greier fort 145 db med det Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 145håper jeg ikk for kroppen din du har når du sitter inni:P.. men tenkte mere på plass til 6 12"??hehe Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Det går vell om man river ut baksete. Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Golf kan være helt syke å bygge anlegg i, mange som driver på konkurranser og slikt (db-drag) har Golf 2 de putrer rundt i, med 3 dynamoer, 6 gelebatteri, 2x10" og 2x12" Greier fort 145 db med det 6462272[/snapback] Ja takk jeg vet, jeg og fruen har en golf 2 med "bare" to 12" basser. Og det er rimelig bra bare det i en så kompakt bil! "Vår" golf 2 den vil jo drive 6 og et halvt element.. men har du tenkt på volumet hvert enkelt ellement trenger?for med 6 eller 8 kommer de til å ødelegge mere en de lager bra lyd vil jeg mene. samt hvor skal alle stå?er vel ikke plass til alle baki golfen? 6462010[/snapback] Jeg tror ikke du forsto hva jeg mente, jeg spurte om noen hadde erfaringer med den forsterkeren, og om den ville klare å drive to slike subber. Dvs at jeg hadde tenkt å bruke tre forsterkere på seks subber, eller fire på åtte subber.... Anyway, hva skal man med baksete uansett? Hehe.... Endret 11. juli 2006 av vincent_vega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå