Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Grei forsterker til subbene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spm.hva skal du med 6 eller 8 av de ellementene i en golf?..du kommer ikke til å ha luft rom nok tror jeg til å drive hver atv disse.

6461261[/snapback]

Jeg siterer bare Jesse James, eier av west coast choppers og programleder av monstergarasjen:

Because i can! :tease:

Men fra spøk til revolver, noen som har erfaringer med denne?

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
Golf kan være helt syke å bygge anlegg i, mange som driver på konkurranser og slikt (db-drag) har Golf 2 de putrer rundt i, med 3 dynamoer, 6 gelebatteri, 2x10" og 2x12" :cool::thumbup:

Greier fort 145 db med det ;)

6462272[/snapback]

Ja takk jeg vet, jeg og fruen har en golf 2 med "bare" to 12" basser. Og det er rimelig bra bare det i en så kompakt bil!

"Vår" golf 2

den vil jo drive 6 og et halvt element.. men har du tenkt på volumet hvert enkelt ellement trenger?for med 6 eller 8 kommer de til å ødelegge mere en de lager bra lyd vil jeg mene. samt hvor skal alle stå?er vel ikke plass til alle baki golfen?

6462010[/snapback]

Jeg tror ikke du forsto hva jeg mente, jeg spurte om noen hadde erfaringer med den forsterkeren, og om den ville klare å drive to slike subber. Dvs at jeg hadde tenkt å bruke tre forsterkere på seks subber, eller fire på åtte subber....

Anyway, hva skal man med baksete uansett? Hehe....

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...