Sayid Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er så masse eg vil gjøre før eg dør, men mangen av dei er noko som ikkje blir mulig å gjere for meg. Skal lage ein liste seinare og poste det her. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 [ ] Hoppe i fallskjerm [ ] Skyte med våpen (MP5, Glock 17, M16, AK-47) [ ] Besøke de fem kontinentene (kun Europa hittil) [ ] Trekant med to jenter [ ] Ta dykkersertifikat [ ] Eie en motorsykkel (Yamaha R6) [ ] Hoppe i strikk Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ting jeg skal gjøre før jeg dør... hmmm.. Sette meg i gjeld, kjøpe en sportsbil, og trampe gass'n i bunn til det går galt.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Skal vi nå se... Hoppe i fallskjerm få meg hus, dame, unger bra jobb trekant med to jenter/ha orgie Ta flylappen Dykkersertifikat Reise rundt om i verden Reise til verdensrommet (kanskje det siste jeg gjør?) Eie en dyr samt rask sportsbil (Porsche, Ferari, Bugatti, Lamborghini etc) sitte på/kjøre jagerfly Kjøpe MYE drikkevarer alkoholbasert og ha en helvetes fest! Dratt til Amsterdam Bli rockestjerne Hvis jeg blir rockestjerne, ta masse dop, feste som det var i de dager på 80 tallet (var desverre født litt for seint) Tja, noe av dette burde jeg klare hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå