The Norwegian Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Har en lang liste jeg og en kamerat skal gjøre før vi dør.. skal se om jeg finner den fram senere... det er omtrent 100 ting. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Skrive i denne tråden. Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 - Få en kropp som en gresk gud.. eit stykke igjen på den her hehe - Prøve surfing i New Zealand eller Hawaii 6477877[/snapback] Ikke for å pirke, men greske guder er vel kjent for sine makaroni-peniser Og Australia er myyye bedre enn New Zealand når det kommer til surfing, mark my words. 6479410[/snapback] Hehe, bortsett frå den delen då var mest for uttrykkets del Australia og New Zealand er ikkje sååå langt unna kvarandre.. får prøve å surfe på begge plassane då Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 - Gifte meg - Bli far - Reise til Cedar Points i Ohio, USA hvor de har mange av de største berg-og-dalbanene i verden. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har tenkt litt på svaret på det spørsmålet før, men klarer fremdeles ikke å finne noe jeg må gjøre før jeg dør... Irriterende... Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) -Hoppe utenfor et stup 6460238[/snapback] Dette må vel være rett før? 6460262[/snapback] Rett før døden, ja! 6461737[/snapback] Du kan jo gjøre det når du skal hoppe i fallskjerm, så slipper du å bli skvist mot en stein i 200 km/t Edit: Jeg skal ta lappen før jeg dør Og hoppe fra en høyere plass ned i vannet enn jeg allerede har gjort (har hoppa fra 11 meter idag) Endret 22. juli 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Å. Jeg liker og misliker sånne spørsmål, men liste; det har jeg. - Hoppe i fallskjerm (oppbrukt, men dog.. så spennende!) - Reise til: Pakistan, Bangladesh, Australia, USA og Vestlandet - Eie en lama - Få barn med humor - Lære meg solo-teknikk på elgitaren - Mopedlappen og moped - Lappen Kommer i historiebøkene så booyah. Føler meg heldigvis ikke bunnet av disse løftene, selv om lamaen er fristende.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg har bare to mål: • Gifte meg med **** (hun veit det ikke selv ennå, da ) • Få barn med henne Også tar jeg livet som det faller seg Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) *Se Iron Maiden live. *Redde liv. *Reise til USA. *Kjøre Route 66. *Spise dritmye mat. Endret 22. juli 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
Idudi Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 To ting foreløpig: - Skinne meg på hodet (må være en luftig opplevelse) - Ha vært i alle verdensdeler Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 -Hoppe i fallskjerm -Klatre et jækla høyt fjell -Reise verden rundt -Dykke under vann -Rane rike folk som bruke penger på masse dritt -Vært med i en skikkelig stor slåsskamp -Prøve Sniper og Rocket Launcher -Vært med i krig og brukt mitt favoritt våpen -Råkjørt, drifting osv..... -Leve sammen med hun -Utforske underverden Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 - Hoppe i fallskjerm - Base jumping - eller bare hoppe i fritt fall lenge - Kite - Dykke ned i koralrev og lignende - kjøpe en Honda rc51 og kjøre ned igjennom auropa og over alpene helt til italia til pietra ligure - oppleve VM i Italia igjenn, det var bare helt SINNSYKT. det var det i første ommgang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 -Dra på Roskilde og Hulstfredfestivalen. -Lære meg baklengs -Reise rundt og få venner i hele verden -Få meg kjæreste (i et forhold som varer) -Dra på HIM konsert -Få meg katt -Ha nok penger til å være oppriktig glad -Prøve UE (Urban Exploration) -Klippe håret xD -Være vokalist i et band -Drikke meg full -Være admin på et offentlig LAN -Bo i et slott i f.eks Frankrike eller Tyskland 2-3 uker -Tattovere meg -Hoppe i fallskjerm -Kjøre fort som f mens jeg hører på metal -Modde et kabinett, og bli jæ*li fornøyd med sluttresultatet -Holde mer enn 10 000kr i hånda -Smake Guinnes -Skate i Paris -Være på metal-konsert -Eie et "kabinett-modde-firma" hvor arbeidsrommet er helt hvitt, med depmet belysning og flust med deler organisert skikkelig godt. det var vel alt for nå... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 -Basehoppe -Strikkhopp -Reise til Kina,India -Eie en Ducati, helst en Ferrari (dog litt dyrt) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Få meg ei lita familie Finne "Kvinnen i mitt liv" Eige ei Porsche Få fjellørret på over 5 kilo Få meg ein bra jobb Verte lykkeleg Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 -Hoppe utenfor et stup 6460238[/snapback] Dette må vel være rett før? Jeg har lyst å besøke alle kontinentene på jorden før jeg dør. Jeg vil oppleve hvordan det er å bli far. Det ville vært morsomt å få oppleve vektløshet. Dykkersertifikat må jeg få meg før jeg dør. Kunne si "eg elske deg" til en dame og mene det 100% vil jeg også før jeg dør. 6460262[/snapback] Hadde faktisk tenkt å skrive AKKURAT det samme.. for en liten verden vi lever i! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ikke ende opp alene. Det eneste livsmålet jeg har for tida. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 ting å gjøre før du dør. - aldri våkne mer, sove godt. med andre ord slippe bekymringer som ferjemannen osv, i tilfelle ingen legger gullmynt på øyet - Har et oppriktig ønske om å slippe å jobbe 50 år nonstopp med kun 3uker ferie. Bare for å dø. - se en cirkus elefant i lockness sjøen. - boat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå