srbz Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Gitar: En 11 år gammel amerikansk Fender Strat 2 akustiske nylonstrengsgitarer, billigopplegg Effekter: Korg Pandora PX4 effektprosessor en gammel Roland etellerannet delay-maskin som er mer eller mindre permanent plassert hos en kompis med opptaksmaskin Amp: Roland Cube 30 Vurderer å kjøpe meg en Ibanez RG370DX ettersom Fendern begynner å bli merkbart sliten og jeg føler det er på tide med noe nytt (om det så enn skulle bli en smule nedgradering). Ikke at det er så mye å vise frem, men jeg slenger gjerne opp et par bilder her med tid og stunder). Endret 11. august 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Mjeh, har litt gitarer og ein sånn boks som lager lyd. Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Tenkte det kunne vært interessant og sett hva de forskjellige folkene rundt omkring sitter på av forskjellig utstyr og hvordan oppsett de har på det.Nå som jeg endelig har fått rydda (vel.. ikke helt ferdig enda, men.. ), så kan jeg poste mitt eget: Har funnet ut at jeg mangler plass, må stikke og kjøpe noe hyllegreier av et eller annet slag for å få plass til alt av småtterier.. Skulle hatt meg noen ordentlige monitorer av noe slag også.. Så post ivei folkens, sikker på at det er mye lekre oppsett rundt i de mange musikkhjørner! Moderatoredit: Legg gjerne ved bilder folkens! 6460236[/snapback] Heisann, ser du også har Thunderbird. Har helt lik deg. Fornøyd med din eller? Samme bass- effekt som deg også. Den er rå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå