mghogli Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg skal hjelpe en gammel onkel av meg å skifte fra en antikk Ericsson telefon til noe litt mer moderne. Siden han begynner å dra på årene er det viktig at skjermen er forholdsvis stor, og knappene er tydelige. Trenger ikke masse fancy greier som mp3 spiller o.l. siden telefonen bare blir brukt til å ringe. Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
m3 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Min farfar har også spurt det samme men jeg har ennå ikke funnet den perfekte mobilen til han. Men jeg har et par forslag…. Nokia 1112 Taletid: 5 timer Standby: 360 timer (15 dager) Pris: 464,- (Uten abonnement) Nokia 1112 i prisguiden _________________________________________________ Nokia 2310 Taletid: 6 timer Standby: 384 timer (16 dager) Pris: 635,- (Uten abonnement) Nokia 2310 i prisguiden Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Vel m3 har jo foreslått to av mobilene som passer dine kriterier ganske bra. Jeg kom over to mobiler som ikke ble nevnt, og det er Nokia 1101 og Nokia 1112. Lykke til med kjøpet Endret 10. juli 2006 av Casanova_G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå