CFD Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har dere tenkt på forskjellen mellom Takk og TakkTakk? Når jeg går med avisa og fgår litt ekstra sier jeg ofte Takktakk ,men er ikke dette feil? Når man sier TakkTakk så er det IMO noe man sier når man vil at andre skal gi deg noe ,mens takk er noe du sier når du er takknememelig. Er det noen som føler det samme ,evt har noen invendinger? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Tror kanskje ikke det er så mange som tenker over forskjellen mellom disse to. Hmm.. kanskje noen synes det er helt uvesentlig..? Pers tror ikke jeg de som sier det tenker over det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Tror ikke det er noe forskjell på de. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg pleier og si takk takk for det meste, liker det bedre... TakkTakk høres bedre ut tror nå jeg :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg tok meg selv i å si takktakk nettopp til en... Håper ikke han tolket det som du ville ha gjort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå