KAS Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Da har jeg kommet i den gledelige situasjonen at jeg har fått en hentelapp (utleveringsbilag) fra Posten - med oppkravsgebyr. Saken er at selger har skrevet en verdi på pakken som er mye høyere enn beløpet jeg faktisk har betalt, som er på under 200 kroner. Hvordan går jeg frem for å bli fritatt for dette kravet? Holder det å sende en e-post med sporingsnr, kvittering og en forklaring til privatfortolling (at) posten.no, så vil Posten sentralt ta kontakt med det lokale postkontoret mitt og ordne opp? Spør fordi jeg gjerne vil gjøre alt riktig med én gang, så det ikke går så lang tid at pakka mi blir returnert. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hørtes ut som en useriøs selger, er sikkert bare murstein i pakken alikevel Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvor mye høyere? Stemmer denne høyere verdien med varens normale verdi? Lenke til kommentar
6502 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Her er det du som må bevise at du har betalt et mindre beløp. Du har kanskje et trekk på bankkontoen som viser det faktiske beløpet!? Det hjelper helt sikkert ikke å sende en epost som forteller at dette er en misforståelse... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg ville kanskje først og fremst kontaktet selger og forhørt hvorfor verdinoteringen er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå