trondiz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hei, jeg er ute etter et trådløst nettverkskort til min PC. Det bør ha god rekkevidde og ikke over 400,- Må være PCI. Er det noen som har noen gode anbefalinger. 400.- kan strekkes litt. Endret 10. juli 2006 av trond89 Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei, jeg er ute etter et trådløst nettverkskort til min PC. Det bør ha god rekkevidde og ikke over 400,- Må være PCI. Er det noen som har noen gode anbefalinger. 400.- kan strekkes litt. 6460092[/snapback] i utgangspunktet, så .G kortet skal gi deg +/- 30meter. men selvfølgelig alt er avhengi av andre enheter, som router o.l. hvis du har problemer med range, så burde du kanskje kjøpe billig kort og spandere ekstra antenna..... eller kjøpe kort med ekstern antenna..... Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Kan noe annet enn 11.g gi meg bedre rekkevidde samtidig som den holder hastigheten? Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Er dette å anbefale? https://prisguiden.no/product.php?p...321&view=prices Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Er dette å anbefale? fått grei omtaller, så det er bare å prøve..... fordelen med sånn kort, at du kan plassere ekstern antenna der hvor du vil..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå