Gå til innhold

dv kamera til skateboard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke det at jeg har peiling på videokamera eller noe sånt, men hva er det med skatere nå til dags?

her i bergen har jeg bare sett en fyr som har klart et triks (ollie kickflip, hvis jeg ikke husker feil) for så å lande på brettet. ALLE (I kid you not) andre hopper av brettet.

når jeg skatet for.. 10 år siden, så klarte faktisk folk å trikse litt rundt og lande på brettet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ville ikke valgt et JVC kamera da de ikke har noe god optikk osv. osv. Jeg vurderte et JVC kamera av typen du beskriver før jeg kjøpte mitt Canon XM-1. Fargegjengivningen kan ikke sammenlignes, samt bildekvaliteten er helt RÅ på XM-1'n...

Jeg selger mitt Canon XM-1 nå pga. at det blir for lite brukt. Dette kameraet egner seg YPPERLIG til skate og sportsfilming pga. sin 58mm linse kan du montere standard filtre og f.eks. fish eye linser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden du i hovedsak skal bruke det til sk8board filming, ville jeg kanskje kjøpt ett Sony Digital8 kamera, siden det gir mye ytelse til en overkommelig pris.

Ett tips når det gjelder kjøp av kamera til sk8board filming: Ikke kjøp ett kamera som er for lite!

Et lite kamera er dumt hvis du har planer om f.eks. håndtak, eller hvis du rett og slett skal filme "lines".

Har selv filmet en del skating, og bruker et Sony D8 kamera, TRV-240. Dette kameraet vet jeg har sunket en god del i pris nå. Tror Multicom har det. Godt kjøp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...