Gå til innhold

har 8-900 å kjøpe spill for..xbox360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ghost Recon: Advanced Warfighter er eit genialt MP spill, både i splitscreen og over Live :)  I tillegg får du ein ganske god SP opplevelse også!

6459914[/snapback]

gjerne si litt åssen det er i multiplayer åsså da :p

Lenke til kommentar
Ghost Recon: Advanced Warfighter er eit genialt MP spill, både i splitscreen og over Live smile.gif  I tillegg får du ein ganske god SP opplevelse også!

Er helt enig der, har ikke spilt så mye SP, men en god del Split Screen. Det er vanvittig artig og vere f.eks. 2og2 på lag og spille team elimination. Der er også en god del flere gametypes som kan falle i smak; deathmatch, campaign osv.

Jeg anbefaler G.R.A.W på det varmeste :)

Lenke til kommentar
hvordan er quake 4 forresten? så det koster 309 på cdon.no...

6460941[/snapback]

HAr fått inntrykk av at Quake4 er eit spel du må holde deg una på 360. Framedrops i hytt og pine etc. Har dette på data, og SP delen går du lei rimelig kjappt. Men du er vel helst ute etter MP spilling. Noen som har spillet får uttale seg.

Lenke til kommentar
hvorfra får du at jeg HAR spillet pdz? får det antagelig i mårra.. har ingen spill  å trenger derfor tips :p

6460938[/snapback]

Du har en annen tråd der du diskuterer om noe går an på PDZ, bare regna med at du hadde det...

6465649[/snapback]

ja oki :p

å til deg som sa DOA 4 er det ikker bare 2 spillere av gangen der? :p

Lenke til kommentar

Hold deg unna DoA 4 dor all del SP er ikke bra og MP er gøy i de 3 første timene før du blir lei av den

Men som sagt lenger oppe Ghost Recon er helt perfekt... ser du har kjøpt spill men du bør ha det og...;)

Endret av cissaman
Lenke til kommentar
hmm.. endte med at jeg kjøpte burnout revenge å perfect dark

noen som vil game pperfect dark? :D

6478500[/snapback]

Perfect dark er et veldig trist spill. Ikke fordi historien er trist eller noe. Det er bare trist hvor dårlig det er.

Men burnout er dritfett. et av de beste spillene til konsollen så langt.

Kan også anbefale Ridge Racer. Et raskt og morsomt bilspill.

Lenke til kommentar
hmm.. endte med at jeg kjøpte burnout revenge å perfect dark

noen som vil game pperfect dark? :D

6478500[/snapback]

Perfect dark er et veldig trist spill. Ikke fordi historien er trist eller noe. Det er bare trist hvor dårlig det er.

Men burnout er dritfett. et av de beste spillene til konsollen så langt.

Kan også anbefale Ridge Racer. Et raskt og morsomt bilspill.

6506491[/snapback]

har både perfect dark å burnout jeg.. likte ingen av dem spess godt jeg ass.. lei med engang.. trur ikke spilling er helt min greie lenger uanz.. men gleder meg til spill som Halo 3 å Gta 4 :w00t:

Lenke til kommentar

6506491[/snapback]

Jeg synes det er bra. Spesielt multiplayer på Live. Capture the flag (neon-lys?) på desert 3+4 er drit fett, det. Hvis man kan det, forsåvidt. hvis man ikke setter seg inn i det, kan jeg tenke meg at det er kjedelig.. :ermm:

Lenke til kommentar

6506491[/snapback]

Jeg synes det er bra. Spesielt multiplayer på Live. Capture the flag (neon-lys?) på desert 3+4 er drit fett, det. Hvis man kan det, forsåvidt. hvis man ikke setter seg inn i det, kan jeg tenke meg at det er kjedelig.. :ermm:

6510166[/snapback]

joa kan være enig med deg der.. satt meg inn i det har spillt endel fps spill før.. men gått lei..har spilt det endel nå ja :p

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler Prey, det er utrolig bra på SP og ganske kul MP på Live også med deathmatch og slikt. Spillet blei nettopp lansert så det er ikke sikkert så mange som har kjøpt det enda. Det er ihvertfall det nyeste spillet til maskinen, og er et FPS-spill om noen ikke visste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...