Gå til innhold

kritikk på design (+hjelp)

Gjest Slettet-yzDjfSSl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-yzDjfSSl

oppdatert igjen...

rundet av kantene på tekst- og navigasjonsboks.

endret tekst.

fjernet "glødingen" fra navigasjonsboksen.

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke det oppdaterte designet.

- Det var forferdelig svær side da? Jeg tror at du bør krympe siden og teksten. Sånn som det er nå er det altfor stort

- Altfor fargeløst. Når man bare bruker gråtoner og hvitt blir det feil. Legg til noen litt sterke og tøffe farger. Få litt kontrast. Jeg tror at du bør skifte bakgrunnen.

- Menyen var som tidligere nevnt altfor stor. Jeg likte heller ikke skriften du har brukt i menyen. Gjør det litt lekkert med å legge til små bullets i menyen-

Skap litt trivsel på siden. Nå er det bare grått og kjedelig. Legg til små mønstre, litt grafikk og gjør det litt proft. Det blir bare karakterløst og trøtt. Gjerne bruk litt nyanser og gradienter for å gjøre det litt variert.

Endret av Tready
Lenke til kommentar

Her har du mye å lære siden du åpenbart ikke kan ha sett mange websider oppgjennom tidene. Bevel effekten må du kvitte deg med siden jeg ser ingen mening for at den skal være der i det hele tatt. Selve teksturen ligner ikke på metall engang hvis det var det du prøvde på ? Og hvorfor tegne en slik layout som begrenser deg så ufattelig mye. Altså du har jo en viss pixelhøyde å forholde deg til nå for innholdet ditt og alt kommer til å bli veldig sammenklemt.

Igjen jeg ser ikke helt hva du prøvde på her med layouten din. Hva skulle det ligne ? Jeg tipper du bare tegnet en oval og gjorde litt småjusteringer her og der uten noen spesiell visjon . Ta en titt på http://www.thefwa.com for å se på hvordan websider skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...