noooa Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Kjørte hjem fra jobb for noen dager siden da bilen begynte å riste og lage en forferdelig bråkelyd som minner mest om et helikopter. Når jeg slipper gassen forsvinner det nesten helt. Tok en kikk under panseret og merket at kjølevesken var et stykke under min. Tappet ut gammel og fylte på ny. Prøvde å starte bilen , men ulyden var fortsatt der. Lurer på om bilen får feil blanding, kanskje på grunn av autochocken? Noen som har vært borti lignende? Har en forgasser liggende, men orker ikke skifte visst det ikke er forgasseren som er problemet... (er foressten den mye omtalte 2e2 forgassern ) Endret 9. juli 2006 av noooa Lenke til kommentar
Spoocyman Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kjørte hjem fra jobb for noen dager siden da bilen begynte å riste og lage en forferdelig bråkelyd som minner mest om et helikopter. Når jeg slipper gassen forsvinner det nesten helt. Tok en kikk under panseret og merket at kjølevesken var et stykke under min. Tappet ut gammel og fylte på ny. Prøvde å starte bilen , men ulyden var fortsatt der. Lurer på om bilen får feil blanding, kanskje på grunn av autochocken? Noen som har vært borti lignende? Har en forgasser liggende, men orker ikke skifte visst det ikke er forgasseren som er problemet... (er foressten den mye omtalte 2e2 forgassern ) 6459682[/snapback] Kan høres ut som driv-verket. sjekk motorfestene og se om alle skruene til driv-axlingene er faste. hadde samme probleme me min golf 2 av samme sort. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Sjekk også hjulboltene! I verste fall så kan det være girkassen som holder på å ta kvelden. Hvor mye er den gått? På min golf begynte det plutselig å rumle noe sykt ifra girkassen før jeg byttet den. Det viste seg at hele diff drevet nesten var spist opp, sikkert noe som hadde løsnet/komt inn i girkassen som kverna den helt. Lenke til kommentar
noooa Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Fikk bilen opp på bukk i dag. Der fant jeg en lang sprekk under midtre demper. Verre var det ikke. Det enkle er ofte det beste... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Midtre demper, som i støtdemper? Lenke til kommentar
noooa Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Midtre demper, som i støtdemper? 6470066[/snapback] Nei som i lyd-demper Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Selvsagt, at jeg ikke teknte på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå