Gå til innhold

Hvor kan man få kjøpt K800i billigst?

Anbefalte innlegg

Jeg har sittet lenge og vurdert hvilken mobil det blir, og kom frem til SE K800i. Men det jeg lurer på er hvor jeg kan få kjøpt den mobilen billigst på nett (uten abbonement). Jeg vil helst vite om sider som f.eks www.ucan2.no, som gir deg mobiler til innkjøpspris hvis man har netcom bedriftsabonnement. Det er sånne type sider jeg helst vil vite om ;)

Endret av Casanova_G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisguiden er en kjekk funksjon som gir svar på det meste. :)

6459683[/snapback]

Jeg har allerede sjekket der, men jeg tenkte mer på sånne steder som f.eks www.ucan2.no, der man kan få mobiler for innkjøpspris hvis du har Netcom bedriftsabonnement.

Endret av Casanova_G
Lenke til kommentar

6459683[/snapback]

Jeg har allerede sjekket der, men jeg tenkte mer på sånne steder som f.eks www.ucan2.no, der man kan få mobiler for innkjøpspris hvis du har Netcom bedrifts abbonement.

6459701[/snapback]

Men da spørs det jo på hvilket abonnement du har da... ;)

Lenke til kommentar

6459683[/snapback]

Jeg har allerede sjekket der, men jeg tenkte mer på sånne steder som f.eks www.ucan2.no, der man kan få mobiler for innkjøpspris hvis du har Netcom bedrifts abbonement.

6459701[/snapback]

Men da spørs det jo på hvilket abonnement du har da... ;)

6459704[/snapback]

Det er sant. Glemte å nevne det, men har nå rettet det opp. Men vet du om noen sider som f.eks www.ucan2.no (helst med netcom)

Lenke til kommentar
Jeg har sittet lenge og vurdert hvilken mobil det blir, og kom frem til SE K800i. Men det jeg lurer på er hvor jeg kan få kjøpt den mobilen billigst på nett (uten abbonement). Jeg vil helst vite om sider som f.eks www.ucan2.no, som gir deg mobiler til innkjøpspris hvis man har netcom bedriftsabonnement. Det er sånne type sider jeg helst vil vite om ;)

6459668[/snapback]

Helt klart på GSM.no Der koster den 3200 u/abn.

Lenke til kommentar

6459668[/snapback]

Helt klart på GSM.no Der koster den 3200 u/abn.

6459928[/snapback]

Det er kun hvis du har chess da, har du ikke det koster den 3.595 kr. eller noe sånt. ;)

Har du NetCom BusinessTalk så er vel det rimeligste å binde den i 24 måneder og få et ganske pent avslag.

Lenke til kommentar
Jeg kan få den for 2300,- på www.ucan2.no hvis jeg har Netcom bedriftsabonnement ;)

Når jeg tenker meg om, så er det jo relativt billig i forhold til prisene i prisguiden.

6460052[/snapback]

Men da binder du deg?

6460057[/snapback]

Jupp, du må bli netcom kunde i 24 mnd, men jeg kjenner en som allerede har netcom bedriftsabonnement. Det vil si at han kan kjøpe den for innkjøpsprisen, som er 2300,-

Lenke til kommentar
Bare jeg som leser at den koster 799 på ucan2.no ?

Hva er dette abonnementet? Where is the catch?

6461733[/snapback]

''the catch'' er jo at:

Minste pris i 1 år:*

Telefonpris = 799.00

Etablering = 0.00

Mnd x = 1500.00

1500

+ 799

--------

= 2300,-

--------

Så uansett så sparer du jo på å binde deg ;)

Lenke til kommentar
Bare jeg som leser at den koster 799 på ucan2.no ?

Hva er dette abonnementet? Where is the catch?

6461733[/snapback]

''the catch'' er jo at:

Minste pris i 1 år:*

Telefonpris = 799.00

Etablering = 0.00

Mnd x = 1500.00

1500

+ 799

--------

= 2300,-

--------

Så uansett så sparer du jo på å binde deg ;)

6465829[/snapback]

Hva koster det å bryte bindingen med en gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...