trojanhorse Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 er dette ein god bærbar pc til spilling? 2 kjerneprosessor fra Intel (Intel Core Duo T2600) 2GB internminne 100GB S-ATA disk 256MB grafikkort nVidia GeForce Go 7900 GS 17” WUXGA (1920x1200) intern bredskjerm DVD-brenner/leser Klargjort for bredbånd Integrert trådløst nett Microsoft XP Home, klargjort for Vista *) Microsoft Office og annen programvare Tilleggsutstyr Ekstern 300GB disk Ekstern optisk mus Eksterne høyttalere Web-kamera med hodesett og mikrofon Smartkortleser Bæreveske takk på forhånd Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 hvor mye koster den og hvor fant du den? Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 statoil pc..... pakke greie... aner ikkje pris... hehe er den god? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 den er veldig god.. tenker den kommer på over 20k tenker jeg Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Dell Ispiron 9400 heiter den visy... hehe... takk for hjelp anyway Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei! Hvor tung er den? Står det noe om batteritiden? Den er bra til spilling ja, men før jeg får vite prisen kan jeg ikke si om den er verdt prisen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 det står ingen pris... ... man kan få den via jobb.. ingenting om pris.. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei Trojanhorse. Sett på samme pakken så deg. Har Bestilte den og. Når Vista kommer ut så kommer det ein oppgraderings cd i posten. Hvor jobber du ? Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 faren min som jobber, men skal bruke pc`en til spilling Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hehe... Det er jo 3 pc-er vi har fått tilbud om. Må si at den stasjonere også er rimeligt god. Men eg tar den bærbare. Den kraftige vell og merke. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei! Hvor tung er den? Står det noe om batteritiden? Den er bra til spilling ja, men før jeg får vite prisen kan jeg ikke si om den er verdt prisen. Hilsen, efikkan. 6462456[/snapback] Eg kan jo svare deg på dette. Den er 3.6 Kg Batteriet hetter. - 9-cell "smart" Lithium ion 85 W/hr (batteritid Preliminær opp til 2 timer) Følger og med ein Blåtann modul. 350 Eksterne Høytalere : Dell A525 Bæreveske- Targus CN371 Smartkort lese. DemPCTwin. USB smartkortleser. Og det kommer ein "Vista" oppgradering etter hvert. Husk Horse. at det er statoil sin eiendom. Far din låner pc-enn fordi han skal utføre ett opplærings prog. Som sikkert du må gjør for han ?? hehe Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 ok, hehe.... hver gidder vel og ta den andre.... når man får valg mellom dårlig bærbar og kraftig bærbar.. hehe... man betaler jo ikkje ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå