Ex1cO Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har en pocketbike , som jeg er drittlei av. I tillegg er kåpene ødelagt etter et par velt og bakbremsa er litt ødelgat Motoren og alt det andre funker helt fint , så noen som har noen tips hva jeg skal lage:P? har tenkt å bygge en gogart-liknende ting , med styret fra pocketbiken. Noen som har andre morsomme forslag :!: ? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvor stor er motoren? Dersom den er over 90cc, 4-takt så send meg en PM. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Siden du spør med et slikt smil ( :!: ) har jeg noen tips: - Kjølevifte for pc - Steamer (for å røre melk) - Bedre gressklipper - Slags skiheis - Ny motorsykkel Sikkert noen useriøse ideer fra meg, beklager de, men de datt bare ut... Lenke til kommentar
Ex1cO Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 er nok bare 49 ccm.. Lenke til kommentar
Ces1 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hva med å fikse opp pocketen og deretter selge den? Det er nemlig ikke stort man får gjort med usle 50cc=) Det jeg alltid har hatt lyst til er å bygge en trike, hvor jeg bruker en 50cc pr. bakhjul. Sånn at man svinger ved å gi mer gass på den ene motoren i forhold til den andre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå