Hyu Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 JEg har litte problem å bruke en av interne nettverks kortene på hoved kortet. Den som heter marvel er litt ustabil, noe sånt. Og lokal tilkopling funker ikke, for den mangle ressurser. har lyst å få lokal til å funke eller forandre sendemåten på marvel kortet. at han sender pakker isteden for Byte.. eller skal jeg bare kjøpe meg en ny netnverkskort?? Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 JEg har litte problem å bruke en av interne nettverks kortene på hoved kortet. Den som heter marvel er litt ustabil, noe sånt. Og lokal tilkopling funker ikke, for den mangle ressurser. har lyst å få lokal til å funke eller forandre sendemåten på marvel kortet. at han sender pakker isteden for Byte.. eller skal jeg bare kjøpe meg en ny netnverkskort?? 6459634[/snapback] Uh, uh, uh. Du har nettverk som fungerer? Og mangler ressurser? Har du installert driver til den? Det finn du på nvidia.com . Og når det gjeld byte vs pakker så er det en idiotisk forskjell. Ei vanleg ethernet-ramme inneheld 1500byte. Så eg ville sei det var meir hensiktsmessig å oppgi datamengde i byte enn i pakkar. Det har uansett ikkje praktisk forskjell. Installer driver fra nvidia.com du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå