Idiss Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hei Jeg har er par vippe brytere, samme som de på microplex, og lurte på om jeg bunne koble dem som av-på kanpp og reset kanapp? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Quote: On 2001-12-10 18:16, Idiss skrev:HeiJeg har er par vippe brytere, samme som de på microplex, og lurte på om jeg bunne koble dem som av-på kanpp og reset kanapp? Du bør vel ha brytere som har fjær som tar den tilbake til avposisjon da. Powerknappen og reset knappen bruker bare en liten "kortsluttning" for å skru av/på eller restarte. Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg regna med det, men det er vel mulig viss jeg bare vipper bryter fort opp og så ned. Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Burde funke uansett. Maskina tar ikke skade av at powerknappen eller reset er trykket inn lenge. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 jeg bruker vippebryter på mitt kabinett og det funker perfekt. Lenke til kommentar
welle Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 ATX kabinett slår seg av igjenn etter en stund viss on/off knappen ikke slippes ut igjenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå