frank_jarle Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har et DV kamera som jeg ikke bruker noe mer, har værken tid eller interesse akurat nå. Så jeg lurte på om det er mulig til å selge et JVC GR-DVL520, ser at dette er en utgått model da. Men er jo bedre å få en slikk enn ingenting. Kanskje en mulighet for rundt en tusing? Har følgende: Kamera Standard batteri Ekstra batteri (som varer lenger enn det standard batteriet) UV-linse/beskyttelse linse. Kabler, lader. Bæreveske. Noen som har litt input eller forslag? Eventuelt er det noen fotobutikker som tar slikt i innbytte ved kjøp at nytt kamera. Vet at en butikk gjør det i Kristiansand, men er ikke sikker på om noen gjør det i Oslo området? Frankie Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Tviler egentlig litt på at også butikken du snakker om i Kristiansand er interessert i eldre digitalt utstyr. Alle butikker jeg noen gang har hørt om som tar utstyr i innbytte, tar kun analoge kamera og da hovedsaklig speilrefleks med utstyr. Noen har kanskje begynt å ta inn digitale speilrefleks også, men de raser såpass i pris og kan ha så mange skjulte feil og mangler at de færreste nok tør å gjøre dette. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Høres egentlig ganske logisk ut det du sier. Og har tenkt på det selv, tviler selv på at hvis jeg skulle ha solgt det så hadde jeg ikke fått mer en noen hundrelapper....ikke mer verdt enn sin egen pris i printkort og plastikk :-D Kanskje like greit å bare bruke det forløpig Frankie Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Høres egentlig ganske logisk ut det du sier. Og har tenkt på det selv, tviler selv på at hvis jeg skulle ha solgt det så hadde jeg ikke fått mer en noen hundrelapper....ikke mer verdt enn sin egen pris i printkort og plastikk :-D Kanskje like greit å bare bruke det forløpig Frankie 6485512[/snapback] Og kjøper du deg et nytt, kjenner du sikkert noen som har lyst på ditt gamle. Ellers kan du få greie priser for ting på QXL for eksempel. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Der sa du det ja....Har aldri brukt QXL, så kanskje verdt å se noe på det. Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå