talisar Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Komplettdata har jeg aldri hatt noe særlig å kritisere på før, men i dag har jeg det. I forrige uke hadde de en pris på Seagate Barracuda IV 80gb 7200 rpm disk, til 995 kroner. Vel og bra, jeg ventet på at den skulle synke til 900 så jeg kan paire den ene jeg har allerede på raiden min, og tenkte at jeg gidder ikke kjøpe fra databutikken.com til 988 kroner når komplett kanskje kan senke prisen snart. Så på mandag økte de prisen til 1064? ca, på webshoppen, og jeg ble litt lei meg og tenkte nei uff da, men jeg orker ikke bestille fra sverige nå. SÅ i dag kommer ukens tilbud fra komplett og hva står der? JO Seagate Barracuda IV 80 gb 7200rpm til 1064 kroner. De har altså økt prisen med 70 kroner og kalt dette ukens tilbud nå? UKENS PRISØKING kaller jeg dette:) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Og vi er forsøks kaniner, på hvor dårlig vi følger med. :sad: Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 si det til dem! De blir nok glade for litt tilbakemelding. Likevel om de kommer til å gi deg et diplomatisk svar, så tror jeg det har en effekt. Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: SÅ i dag kommer ukens tilbud fra komplett og hva står der? JO Seagate Barracuda IV 80 gb 7200rpm til 1064 kroner. De har altså økt prisen med 70 kroner og kalt dette ukens tilbud nå? UKENS PRISØKING kaller jeg dette:) Så vidt jeg kan se, så står det da 950,-. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 se selv... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...CatID=9&GrpID=1 Lenke til kommentar
aschj Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hvorfor går prisene opp når krona er så sterk? Komplett og co har blitt for griske. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Står det 950 nå? Da har de senka prisene nettop, og poenget mitt faller litt i fisk.. æsj:) Lenke til kommentar
talisar Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...CatID=9&GrpID=1 Står da 1064 der:) Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 På forsiden under 'Ukens Tilbud' står det 950,- http://www.komplett.no/k/k.asp Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Trodde dette var et tilbud som komplett har kjørt en stund, i hvertfall hadde banere på siden sin en god stund,der de annonserte for den overnevnte disken du skulle kjøpe. Skjønner ikke hva du sutrer sånn for, prisøknigen er jo på bare 69 kroner, litt av en prisøknig!! Lenke til kommentar
dnort Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 De er visst litt trege med å oppdatere prisene på "ukens tilbud". Men jeg tror nok at de setter ned prisen på harddisken til kr. 950,- i løpet av dagen. Uansett hadde det ikke kommet som et sjokk at prisene øker på harddisker da det i følge denne artikkelen på PCWorld.no for tiden er stor mangel på harddisker flere steder i verden. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 11:23, skrev Lord_Linus:Skjønner ikke hva du sutrer sånn for, prisøknigen er jo på bare 69 kroner, litt av en prisøknig!! Les det første innlegget en gang til. Da ser du at poenget ikke er dyre eller billige harddisker, men at Komplett setter opp prisen og kaller det et tilbud. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei folkens! Som Squeegie sier så er vi kjempe takknemlig for all tilbakemeldinger på slike ting, noe vi nå har fått av dere. Prisen er nå endret på våre hjemmesider slik at Seagate Barracuda koster kr. 950.- på ukens tilbud som den skal. Ønsker også å kommentere grunnen til at prisen var noe høyere en liten periode. Når vi bestemmer oss hver tirsdag for hvilke 4 produkter som skal ligge under ukens tilbud så har vi to oppgaver; legge ut produktene under "ukens tilbud"-delen på hjemmesiden og faktisk legge inn at det skal være rabatt på denne i kommende uke. Av en enkel forglemmelse fikk vi lagt ut produktet under ukens tilbud, men fikk ikke lagt inn rabatten i systemet vårt, slik at denne kom frem helt feil på våre hjemmesider. Vi beklager selvfølgelig misvisningen på det dypeste, og kan forsikre alle og enhver om at dette ikke var noe bevisst "stunt" fra vår del. Skulle noen også ha få lagt ordre til feil pris, så er det bare å ta kontakt slik at vi kan fikse opp i dette med en gang. Ha en riktig god dag, folkens! Med vennlig hilsen oss i Komplett.no Salg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 11:23, skrev Arvid Klavenes:På forsiden under 'Ukens Tilbud' står det 950,- Jeppz. Flinke Komplett. Men det stod 1064 senest kl11 i dag. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Western Digital Caviar 120 GB Special Edition 8MG cache. Komplett.no: 1711,- Databutikken.com: 1538,- Itbutikken.no er også en god del rimeligere på det meste... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 IT-butikken og Databutikken.com har elendige sider også da.... :razz: Edit: glemte å nevne databutikken :smile: [ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-10-17 13:39 ] Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Er enig i at web sitene til Databutikken.com og Itbutikken stinker, men gidder du å betale 200,- mer for en disk av den grunn? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Husker i gamle dager når jeg ga nesten 5000,- kroner for en 20 MegaByte(!)-disk til min IBM PC/XT jeg... Eller et år eller to før der igjen når den videregående skolen jeg gikk på hadde en 10MB frittstående harddisk koblet til et slags nettverk - harddisken alene var større enn 2-3 store pc-kabinetter til sammen... Jøss nå følte jeg meg gammal gitt :smile: [ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-10-17 02:10 ] Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Selv solen har flekker. Altså, Komplett.no er kanskje ikke de billigste på alt, det skal jeg være enig i, MEN når det gjelder kundebehandling så er de blandt de beste jeg har vært borti på nettet. Dette er EN av grunnene til at jeg handler bare der. Å selge billige varer er nå en ting, men om det skulle være feil med noe av det du får, ja da er det kontakten med selgeren i etterhånd som blir viktig. DET er jeg villig til å betale litt ekstra for, å vite at man ikke handler hos noen krangle-vorne. Når det gjelder Gabriel_X, du skal vite at om du bruker data tiden som alder, da blir du fort gammel. :smile: Jeg husker da jeg betalte nærmere 3000.- for en 3.5" diskettstasjon og ca 25-30 kr 3.5" diskett. Kjøpte en 20MB harddisk (GVP) til Amiga'n min, den gav jeg 4500.- for. Har en haug med Amiga & Commodore maskiner :smile: Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 <ironi>Ukens tilbud: fra 995 til 950 kr på en disk. Komplett.no flesker til med 4.5% avslag? Bare å gå mann av huse med en gang da...</ironi> edit:skriveleif [ Denne Melding var redigert av: Torbjørn på 2002-10-17 03:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå