Nitrius Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Har lyst på en, men vet ikke helt, hadde PSP men den solgte jeg etter ikke så alt for lenge, vet ikke helt hvorfor men brukte den alt for lite, så spørsmålet da vil DS-Lite gi meg mer underholdnings verdi? Hvorfor burde jeg kjøpe DS-Lite? og hva er det av gode spill ute til konsollen? Mario Kart savner jeg fælt og det er vel en av hovedgrunnene til at jeg vurdere en DS-Lite. Edit: Kan vel kansje legge til at grunnen til at jeg solgte PSPen var vel fordi jeg bare hadde et spill, Ridge Racer et spill som ble veldig kjedelig i lengden. PSP var en flott maskin men jeg kjøpte den pågrunn av multimedia funksjonene men fant fort ut at PSPen egentlig var for stor til å dra med seg rundt overalt.. og da ble den bare liggende hjemme og støve ned til jeg solgte den. Endret 9. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Samme lurer jeg på. Solgte også PSP og lurer på om jeg gjør det samme hvis jeg kjøper DS. Tipper kjærringa blir glad hvis jeg skaffer en med Super Mario og Tetris Endret 9. juli 2006 av avanore Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Samme lurer jeg på. Solgte også PSP og lurer på om jeg gjør det samme hvis jeg kjøper DS. Tipper kjærringa blir glad hvis jeg skaffer en med Super Mario og Tetris 6459472[/snapback] Heheh, har en fettern som har DS-Lite og har nettopp vært på danmark tur og han hadde jo selvsagt med seg DS-Lite med mario, og jeg spurte jo om å få prøve noen par ganger og må si det var veldig artig, men greier ikke helt å bestemme meg, har nemlig ikke lyst til å kjøpe noe som kansje blir liggende å støve ned etterhvert. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Samme lurer jeg på. Solgte også PSP og lurer på om jeg gjør det samme hvis jeg kjøper DS. Tipper kjærringa blir glad hvis jeg skaffer en med Super Mario og Tetris 6459472[/snapback] Heheh, har en fettern som har DS-Lite og har nettopp vært på danmark tur og han hadde jo selvsagt med seg DS-Lite med mario, og jeg spurte jo om å få prøve noen par ganger og må si det var veldig artig, men greier ikke helt å bestemme meg, har nemlig ikke lyst til å kjøpe noe som kansje blir liggende å støve ned etterhvert. 6459501[/snapback] Jeg har det å det er veldig greit å ha:P med spill som castlevania går det ikke ann å la være.. samt metriod og new super mario bros.. Dessuten om den skulle støve bort en gang.. så er det bare til å selge den.. seff taper du penger. men alle må gi litt for å ha det morro Å ja liker du mario kart er det all grunn... spille over nettet osv. Endret 9. juli 2006 av lyon Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 jeg spiller litt nesten daglig jeg, mario kart og new smb og worms av og til. og så har jeg smb3 og super mario world 2 GBA spill som jeg og spiller av og til. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Er fristende, den koster jo rundt tusenlappen og det er jo ikke så alt for mye. Vet fortsatt ikke helt. Uansett takk for svar, kom gjerne med deres erfaringer med DS-Lite. Edit: Finnes det noe form for homebrew til DS foresten? Edit2: Da ble det en NDS Lite på meg også =) kjøpte med meg Mario Kart forløpig, blir vel noen andre spill etterhvert også. Endret 10. juli 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå