AngryPolarBear Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vil også nevne Al Pacino og Kevin Spacey. Al Pacino gjør en strålende jobb i Donnie Brasco, Heat, The Godfather, Scarface og A Bronx Tale. 7725037[/snapback] Vår venn Pacino har aldri spilt i A Bronx Tale. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Nå har jeg ikke lest alle sidene i denne tråden menjeg vil lansere Brad Pitt og Colin Farrel som gode skuespillere. Førstnevnte gjør en glimrende jobb i blandt annet Snatch og 12 monkeys. Sistnevnte kan ikek skilte med så mange høykvalitets filmer eller blockbustere men jeg synes selve skuespillerprestasjonene i det han gjør ofte er bra. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Nå har jeg ikke lest alle sidene i denne tråden menjeg vil lansere Brad Pitt og Colin Farrel som gode skuespillere. Førstnevnte gjør en glimrende jobb i blandt annet Snatch og 12 monkeys. Sistnevnte kan ikek skilte med så mange høykvalitets filmer eller blockbustere men jeg synes selve skuespillerprestasjonene i det han gjør ofte er bra. 7733337[/snapback] Må nevne Se7en, der Brad Pitt gjorde en finfin jobb. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Tom Hanks Al Pacino Morgan Freeman Kevin Spacey Bruce Willis Brad Pitt Jack Nicholson Harrison Ford Matt Damon Robert De Niro Kevin Costner(faktisk) Christoffer Walken Joaquin Phoenix Russel Crowe Philip Seymour Hoffman William Macy Sean Penn Tim Robbins Kevin Bacon Ed Harris Mark Wahlberg Cliwe Owen Michael Caine Val Kilmer Steve Buscemi Jeff Bridges(the dude) Charlie Sheen Min-sik Choi David Morse Guy Pearce Jim Carrey Samuel L. Jackson Marlon Brando Robert Duvall EDIT: Christian Bale Denzel Washington John C. Reilly Hugh Laurie Pokker! Begrunne også? Får skrive mer senere Kommer ikke på mer nå Endret 17. januar 2007 av co2 Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tom HanksAl Pacino Morgan Freeman Kevin Spacey Bruce Willis Brad Pitt Jack Nicholson Harrison Ford Matt Damon Robert De Niro Kevin Costner(faktisk) Christoffer Walken Joaquin Phoenix Russel Crowe Philip Seymour Hoffman William Macy Sean Penn Tim Robbins Kevin Bacon Ed Harris Mark Wahlberg Cliwe Owen Michael Caine Val Kilmer Steve Buscemi Jeff Bridges(the dude) Charlie Sheen Min-sik Choi David Morse Guy Pearce Jim Carrey Samuel L. Jackson Marlon Brando Robert Duvall EDIT: Christian Bale Denzel Washington Pokker! Begrunne også? Får skrive mer senere Kommer ikke på mer nå 7739407[/snapback] Du glemte John C. Reilly Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Samuel L. Jackson Steve Buscemi Al Pacino Robert DeNiro Michael Madsen Min-Sik Choi Brad Pitt Jack Nicholson John Travolta Sean Penn Jean Reno Bruce Willis Sean Connery Quentin Tarantino er de jeg kommer på i farta Endret 17. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Tarantino pga hans rolle i Reservoir Dogs, shizz kebab? Min liste i ingen spesiellt rekkefølge: Morgan Freeman (Beste film: The Shawshank Redemption) Nicolas Cage (Beste film: Face / OFF) Sean Connery (Beste film: Goldfinger / The Rock) Bruce Willis (Beste film: Die Hard) Robert De Niro (Beste film: Goodfellas) John Travolta (Beste film: Face / OFF) og Al Pacino (Beste film: Scarface) er også svært, svært gode skuespillere. Damian Lewis har jeg lyst til å nevne grunnet hans innsats i Band of Brothers. Endret 17. januar 2007 av dimiles Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 En liten påminnelse: Her kan dere poste hvilke skuespillere dere liker best. Post med et bilde av skuespillerene og en begrunnelse for hvorfor dere synes akkurat disse er geniale. Ikke bare rams opp en liste med skuespillere dere liker uten å si hvorfor. (Min utheving). Respekter trådstarters regler for posting i tråden. Om man ikke ønsker å benytte tiden på å begrunne sine favoritter, så er det like greit å la vær å poste dem 6463329[/snapback] Les første post folkens Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du glemte John C. Reilly 7739543[/snapback] Ja søren Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Mine favoritt skuespillere: - Nicolas Cage - Tom Hanks - Sean Connery - Will Smith - Morgan Freeman - Denzel Washington - Jean Claude Van Damme (Jajaja, han er kul ) - Eddie Murphy - Christian Slater Edit: La til noen. Endret 17. januar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 - Jean Claude Van Damme (Jajaja, han er kul ) 7744049[/snapback] Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Tarantino pga hans rolle i Reservoir Dogs, shizz kebab? 7739842[/snapback] Pga hans roller i Desperado, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, From Dusk Till Dawn. Ikke det at han er en stor skuespiller, men noe nroller passer han perfekt til, som f. eks. hans rolle i Desperado. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Noen av mine favorittskuespillere er: Matt Damon: Grunnet hans prestasjoner i Good Will Hunting, Bourne-filmene og Kevin Smith's-filmer. Jason Statham: Stilig aksent, alltid action, alltid kul. Tony Jaa: Helt sinnsyk kamsportutøver. Edit: Brad Pitt: Med filmer som Se7en, Fight Club, 12 Monkeys og Snatch er det vanskelig å synes annet. Endret 17. januar 2007 av EDB Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har sett to Tony Jaa-filmer, og han er faktisk en helt ålreit skuespiller, i tillegg til his master skillz of teh temple of fists and doom and magic. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Denzel Washington spiller i mange gode filmer. Bone Collector f.eks. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Rafael Velez er min nye favorittskuespiller. Kun noen få minutters skjermtid og ikke et eneste ord ytret, allikevel klarer denne personen å fengsle meg. Ifølge Mel er fyren egentlig en arbeider på havna et sted i Mexico. Hehe. Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) En av de beste skuspillerene jeg liker nå for tiden er Kyle Gallner... Han var utrolig i Smalville,Veronica Mars og Cold Case..... Endret 25. januar 2007 av buffy9001 Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Scarlett Johansson - usannsynlig lekker og talentfull. Med gode filmer som Lost in Translation, Match Point og The Prestige på samvittigheten. Aah! Jeg elsker whiskeystemmen hennes! Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Brad Pitt. Dette er nok ikke favorittskuespilleren min, men grunnen til at jeg valgte han er at han er veldig dyktig. Spesiellt er han flink til å snakke med forskjellige aksenter. For eksempel i Snatch. Det er en film til der jeg synest han var veldig dyktig, men den husker jeg ikke navnet på. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Scarlett Johansson - usannsynlig lekker og talentfull. Med gode filmer som Lost in Translation, Match Point og The Prestige på samvittigheten. Aah! Jeg elsker whiskeystemmen hennes! 7798817[/snapback] Mmmm.. Hollywoods peneste uten tvil, men beste (kvinnelige) skuespiller...tjah. Se Ghost World. Blei knallforelska når jeg så hu i den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå