_Xorcist Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Hei, Jeg har hatt 3 month subscription siden 11. februar 2005, men da Blizzard skulle bille meg i dag har det tydeligvis skjedd noe feil så nå er kontoen min frozen. Jeg har ikke fått noen beskjed fra Blizzard om at det skulle være noe feil med kredittkort-infoen verken før eller nå. Kredittkort-infoen var også borte fra account management sida, og jeg prøvde tre ulike kredittkort, men alle ble avvist. Jeg har lest om en annen person på forums.wow-europe.com med samme problem, men jeg får ikke engang logget på forumet med kontoen min lenger.. Noen andre med samme problem? Kredittkortene som er prøvd er to VISA-kort, et fra Skandiabanken og et fra Gebyrfri.no. I tillegg prøvde jeg med mitt American Express kort, men alle ble rejected og nå kan jeg visst ikke prøve noen andre kort før om 24 timer... Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Samme har skjedd med meg 2 ganger. Det morsomme var at jeg fikk det til å godta kortet mitt da jeg skrev en tilfeldig utløpsdato. Kan jo få en til å tenke hvordan Blizzard sjekker kort-informasjon. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Samme har skjedd med meg 2 ganger. Det morsomme var at jeg fikk det til å godta kortet mitt da jeg skrev en tilfeldig utløpsdato. Kan jo få en til å tenke hvordan Blizzard sjekker kort-informasjon. 6459447[/snapback] .... De sjekka utløpsdatoen, fant ut at den var feil, og frøs konto? kek Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) edit. helt feil Endret 9. juli 2006 av MallRaT Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Har du prøvd å ringe blizz? Fordi du betaler med kort må jo dette nødvendigvis funke med litt etterretning fra de som yter service. Er tross alt de som tjener penger, og du som kunde skal vel som kjent alltid ha rett, iallefall i en sånn sak som dette. Burde vel heller ikke være store problemet å fikse opp i en sånn liten ting? Alternativet er jo å kjøpe Gamecard, men det er jo søndag, og det lønner seg jo ikke i forhold til kort. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Telefonen er bare betjent på hverdager. Det må være noe feil med deres backendsystem for kortbetaling fordi det er overhodet ikke noe i veien med kredittkortene. Skikkelig ræva å ikke kunne skille på feil i backendsystem og ugyldige kort. Det som egentlig er mest utrolig er at jeg ikke har fått beskjed. Jeg husker da kortet jeg hadde registrert på Xbox Live var expired når de skulle belaste det. Da fikk jeg mail fra Microsoft hvor de ba meg om å oppdatere kortinformasjonen innen en uke for å beholde abonnementet. Jeg får prøve å ringe i morgen i stedet. Da ble det vasking og rydding i leiligheten i dag i stedet for spilling Lenke til kommentar
kafan Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg opplevde noe lignende en gang. Ringte bare blizz og alt ble ordnet på minuttet. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Jepp, regner med jeg ringer de i morgen så det blir ordnet. Var jo litt deilig med en dag "fri" også Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Tror ikke blizz sjekker kortinfoen før det billes. Jeg registrerte med en key jeg fant fra google image search. Endret 9. juli 2006 av FLuAA Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Sant nok, men jeg har brukt samme kortet i 1,5 år og det er fortsatt gyldig, så derfor var dette litt rart.. Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Sist jeg bytta kortinformasjon, ville den først ikke ta kortet to ganger. Men tredje gangen gikk det helt fint. Skrev inn akkurat det samme, så er tydelig de sliter litt med et eller annet. Edit: Leif. Endret 10. juli 2006 av Folcom Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Fungerte fint å legge inn kortinformasjonen på nytt nå som det hadde gått 24 timer.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Fungerte fint å legge inn kortinformasjonen på nytt nå som det hadde gått 24 timer.. 6466711[/snapback] Da fikk du 24 velbrukte timers pause da? Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Fungerte fint å legge inn kortinformasjonen på nytt nå som det hadde gått 24 timer.. 6466711[/snapback] Da fikk du 24 velbrukte timers pause da? 6467457[/snapback] brukte nok de 24 timene på og finne ut hva som var feil ikke mye til pause.. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Det ble faktisk tid til rydding i boden på loftet og en over gjennomsnittet grundig vask i leiligheten så det kunne vært verre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå