Gå til innhold

Account frozen pga. manglende billing


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har hatt 3 month subscription siden 11. februar 2005, men da Blizzard skulle bille meg i dag har det tydeligvis skjedd noe feil så nå er kontoen min frozen. Jeg har ikke fått noen beskjed fra Blizzard om at det skulle være noe feil med kredittkort-infoen verken før eller nå. Kredittkort-infoen var også borte fra account management sida, og jeg prøvde tre ulike kredittkort, men alle ble avvist. Jeg har lest om en annen person på forums.wow-europe.com med samme problem, men jeg får ikke engang logget på forumet med kontoen min lenger..

 

Noen andre med samme problem? Kredittkortene som er prøvd er to VISA-kort, et fra Skandiabanken og et fra Gebyrfri.no. I tillegg prøvde jeg med mitt American Express kort, men alle ble rejected og nå kan jeg visst ikke prøve noen andre kort før om 24 timer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme har skjedd med meg 2 ganger. Det morsomme var at jeg fikk det til å godta kortet mitt da jeg skrev en tilfeldig utløpsdato. Kan jo få en til å tenke hvordan Blizzard sjekker kort-informasjon.

6459447[/snapback]

 

....

 

De sjekka utløpsdatoen, fant ut at den var feil, og frøs konto?

 

kek

Lenke til kommentar

Har du prøvd å ringe blizz? Fordi du betaler med kort må jo dette nødvendigvis funke med litt etterretning fra de som yter service. Er tross alt de som tjener penger, og du som kunde skal vel som kjent alltid ha rett, iallefall i en sånn sak som dette. Burde vel heller ikke være store problemet å fikse opp i en sånn liten ting?

 

Alternativet er jo å kjøpe Gamecard, men det er jo søndag, og det lønner seg jo ikke i forhold til kort. :p

Lenke til kommentar

Telefonen er bare betjent på hverdager. Det må være noe feil med deres backendsystem for kortbetaling fordi det er overhodet ikke noe i veien med kredittkortene. Skikkelig ræva å ikke kunne skille på feil i backendsystem og ugyldige kort.

 

Det som egentlig er mest utrolig er at jeg ikke har fått beskjed. Jeg husker da kortet jeg hadde registrert på Xbox Live var expired når de skulle belaste det. Da fikk jeg mail fra Microsoft hvor de ba meg om å oppdatere kortinformasjonen innen en uke for å beholde abonnementet.

 

Jeg får prøve å ringe i morgen i stedet. Da ble det vasking og rydding i leiligheten i dag i stedet for spilling :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...