Gå til innhold

Ny mobil? trenger annbefalinger.

Anbefalte innlegg

Sitter med en sliten k700i som har fått noen bulker i seg etter en uheldig krasj, men den funker.

Bruker ikke telefonen så alt for ofte, sender noen meldinger og ringer i ny og ned, så derfor er jeg litt usikker på om jeg skal gidde å gå til innkjøp av ny mobil.

Uansett det som er greia er at jeg kunne tenkt meg en mobil med et greit kamera, mp3/radio spiller som funker og mulighet for å ringe og sende sms/mms.

Pris er ikke så alt for viktig.

Regner med at mp3 spillere på mobiler ikke kan måle seg med en "standalone" mp3 spiller og kamera på mobiler ikke kan måle seg med et ordentlig kamera, men det blir så tungvindt å ha 3 forskjellige ting når du kan få alt i et og som funker okay.

Har også hørt snakk om symbian og det høres jo veldig kult ut, men som jeg har forstått så finnes det ikke mange mobiler med den funskjonen ute på markedet enda, og de som har det blir som regel i det dyreste laget..

Så hvilken mobiler annbefales?

Skal legge til at jeg har sett litt w810 og k800i, sistnevt frister mest, men er åpen for andre typer mobiler også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter med en sliten k700i som har fått noen bulker i seg etter en uheldig krasj, men den funker.

Bruker ikke telefonen så alt for ofte, sender noen meldinger og ringer i ny og ned, så derfor er jeg litt usikker på om jeg skal gidde å gå til innkjøp av ny mobil.

Uansett det som er greia er at jeg kunne tenkt meg en mobil med et greit kamera, mp3/radio spiller som funker og mulighet for å ringe og sende sms/mms.

Pris er ikke så alt for viktig.

Regner med at mp3 spillere på mobiler ikke kan måle seg med en "standalone" mp3 spiller og kamera på mobiler ikke kan måle seg med et ordentlig kamera, men det blir så tungvindt å ha 3 forskjellige ting når du kan få alt i et og som funker okay.

Har også hørt snakk om symbian og det høres jo veldig kult ut, men som jeg har forstått så finnes det ikke mange mobiler med den funskjonen ute på markedet enda, og de som har det blir som regel i det dyreste laget..

Så hvilken mobiler annbefales?

Skal legge til at jeg har sett litt w810 og k800i, sistnevt frister mest, men er åpen for andre typer mobiler også.

6459300[/snapback]

Her har du den råeste mobilen å få tak i :)

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=304878

Hvis du synes den er dyr uten ab, kan du få den til 2999 med tele2 mobil pluss abonnement.

Lenke til kommentar

Symbian er et operativsystem som du kan kjøre mer eller mindre nyttige tredjepartsprogrammer på. Men til gjengjeld så er de forholdsvis tregere enn Nokia S40 og SonyEricsson og bruker forholdsvis mye batteri. Så hvis hovedtyngden av din bruksområde er sms, kamera, mp3 og samtaler ville jeg ikke satset på Symbian.

Men hvis du allikevel har lyst på Symbian så er kanskje Nokia 3250 et alternativ?

Jeg synes ellers de 2 mobilene du nevner selv passer mer ditt bruksområde. Og jeg personlig ville gått for K800.

Endret av m3
Lenke til kommentar
Symbian er et operativsystem som du kan kjøre mer eller mindre nyttige tredjepartsprogrammer på. Men til gjengjeld så er de forholdsvis tregere enn Nokia S40 og SonyEricsson og bruker forholdsvis mye batteri. Så hvis hovedtyngden av din bruksområde er sms, kamera, mp3 og samtaler ville jeg ikke satset på Symbian.

Men hvis du allikevel har lyst på Symbian så er kanskje Nokia 3250 et alternativ?

Jeg synes ellers de 2 mobilene du nevner selv passer mer ditt bruksområde. Og jeg personlig ville gått for K800.

6459422[/snapback]

Flott innlegg =)

Vil se mer av dette.

Kommer ikke til å gå til innkjøp av mobil med det første, så kom gjerne med fler meninger om mobiler og annbefalinger.

Lenke til kommentar

Lydkvaliteten er det så godt som ingen forskjell på mellom standalone MP3-spelarar og MP3-mobilar - det er i hovedsak headsetet du bruker som avgjer dette.

Kameraet i ein telefon vil sjølvsagt ikkje kunne måle seg med vanlige digitalkamera, nei.

Om du vil sleppe litt billigare ut av det enn W810 eller K800i har du jo alternativ som SE K750i og Nokia 6230i - men sjølvsagt, K800i er jo ein super telefon. Har hatt den i nokre dagar no, og er strålande fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...