abene Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Microsoft har lagt ut skjembilder som skal vise forskjellen mellom Windows Aero Glass og Windows Basic theme. Les mer Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Synes Aero er litt oppskrytt jeg er ikke så mye lekrere og bruker sikkert mye resuser på en rask maskin også. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 utfra startmenyen på bildene ser dette ut som en ny sak for EU... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 For mye eye-candy kan bli for mye av det gode. Personlig syns jeg f.eks. gjennomsiktige elementer på en PC-skjerm er ganske slitsomt i lengden. For kaotisk! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Smaken er som baken. Noen liker bloat, andre ikke. Jeg er en av sistnevnte. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 unødvendig med gjennomsiktighet, kommer nok selv til å bruke basic themet. liker å modde desktoppen, men vil ikke slite på resursene bare for gjennomsiktighet Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 tror nok selv jeg vil kjøre Old. Epz. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så lenge det er mulig å kjøre "windows 2000 - look" så er jeg happy. Eye candy er for interiørarkitekter med håndleddsknekk. DrE Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Og hvor mange kommer til å bruke Aero da? 5% av alle de som skal ha Vista? Altså, det er ingen vits å ha Aero.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Personlig så syntes jeg MS skulle brukt tiden på annet enn dette når de lagde Vista. Hvis det viser seg at dette krever endel systemressurser så vil de fleste foretrekke "Basic theme" går jeg ut i fra. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så lenge det er mulig å kjøre "windows 2000 - look" så er jeg happy. 6459216[/snapback] Ditto, alltid Windows Classic theme her også. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Synes det så lekkert ut jeg. Uten at det er det jeg legger mest vekt på i et os, selvsagt. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 tror nok jeg går for linux Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 så lenge det er mulighet for å kjøre classic theme så bytter jeg til vista, hvis ikke Xp Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tror jeg heller beholder XP litt til jeg. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg skulle tro det går an å velge Windows Classic Theme i Vista. Noen som har betaen inne og kan bekrefte/avkrefte det? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) "Microsoft Windows - Now with semi-transparent, blurred window edges! Increase your productivity by having a 20% chance of spotting whats behind the current active window, suft the internet in a faster and more blurry way, and feel that the $100+ you spendt on that fancy new dedicatded DX10 graphics card just to get this piece of sh** was money well spendt!" http://www.ubuntu.com/ http://www.apple.com/getamac/ Endret 9. juli 2006 av brsseb Lenke til kommentar
N_B Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har ikke prøvd Vista-beta selv, så jeg lurer litt.. Har gjennomsiktigheten i Vista noen praktisk/nyttig funksjon i det hele tatt, eller er den bare "eye candy"? Ut fra skjermbildene kan jeg ikke helt se hensikten med å ha gjennomsiktige kanter på vinduene.. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 For en(som meg) som ikke liker XP theme engang så var ikke dette noe godt salgsargument. Bruker Windows 2000 theme på XP nå og det ha jeg alltid gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå