VikinGz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 har flytta på hybbel Men ikke registert om adresse. Dette fordi at jeg slipper en del kostnader ekstra.... Men hvordan er det med levering av pakker her f.eks.... Viss jeg bruker hybel adressa vill posten greie å levere her? eller vill det bli krøll? Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Der er vel bare ordne flytting til posten tro jeg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Sett navn på en postkasse og send bestillingen, burde funke det... Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Bor du i by? Oppgir du en gate adresse så levers hente lappen dit, men bare vis ditt navn faktisk ER på post kassen Posten gir F i hva din folkeregistrerte adresse er Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er forøvrig ulovlig å ikke melde til folkeregisiteret, men gleder meg til å se noen bli straffet for det. Men uttover at du muligens sparer på NRK-lisensen så kan jeg ikke se noe mer du sparer, men det får være din greie. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Oki Da får man prøve og se hvor pakka blir av Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Det er forøvrig ulovlig å ikke melde til folkeregisiteret, men gleder meg til å se noen bli straffet for det.Men uttover at du muligens sparer på NRK-lisensen så kan jeg ikke se noe mer du sparer, men det får være din greie. 6458672[/snapback] Jeg har ingen tv... så kommer ikke så langt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå