Gå til innhold

Mer First-Aid Skill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boken for Expert First Aid (150+) kjøper du i Brackenwall Village i Dustwallow March. (Plukk opp Heavy Silk og Mageweave med det samme). Når du har kommet til 225 i skill kan du gjøre Triage questet i Hammerfall. Det er en level-req på dette questet, men vet ikke hva den er. Gjorde det på level 37 på min prest i går iallefall, så at du må være 40 er feil..

Forøvrig en veldig fin FA-faq her: http://wow.toshimo.com/viewtopic.php?t=274

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe materialer du ikke klarer å få tak i selv på AH. Er alltid haugevis med runecloth og de andre der. Som lvl 19 er det klin hakke umulig for deg å drepe lvl40+ folk for å få tak i runecloth på egen hånd. Med mindre du har en highlevel-slave som følger deg overalt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er nok snakk om expert first-aid. Er ikke noe level-req på opp til 225.

6463029[/snapback]

Såvidt jeg kan huske, så er det lvl10 for Apprentice, lvl20 for expert og da som nevnt over, 35 for artisan, så jo, det er en lvl-req for hver "oppgradering", og lvl5 for å få tradeskills I det heletatt, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Er nok snakk om expert first-aid. Er ikke noe level-req på opp til 225.

6463029[/snapback]

Såvidt jeg kan huske, så er det lvl10 for Apprentice, lvl20 for expert og da som nevnt over, 35 for artisan, så jo, det er en lvl-req for hver "oppgradering", og lvl5 for å få tradeskills I det heletatt, om jeg ikke husker feil.

6464720[/snapback]

Det var det jeg mente å huske også, men i og med at du bruker bøker for å trene deg opp til expert level tok jeg meg friheten til å sjekke på thottbot.

FA-bok: ingen levelreq

Cookbook: ingen levelreq

Fishing-bok: lvl 20

---

Når det er sagt så stemmer det at du må være lvl 20 i alle andre tradeskills (professions) for å kunne gå opp til expert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...