~~Undertaker~~ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg lurer på om en mini-skriver av typen Canon Celphy CP400 som er ment for å brukes sammen med IXUS serien av Canons kompakt kameraer kan brukes med enn Nikon D50? Det går an å koble den til og når kameraet blir slått på så oppfører den seg akkurat som om den er koblet til PC-en. Altså det går ikke an å ta bilder og det står "PC" på den lille skjermen der ellers ISO/Lukkertid osv står. Men jeg klarer ikke på noe måte å få bilder ut så jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det går an å koble den til og når kameraet blir slått på så oppfører den seg akkurat som om den er koblet til PC-en. Altså det går ikke an å ta bilder og det står "PC" på den lille skjermen der ellers ISO/Lukkertid osv står. 6458452[/snapback] Det du trenger å gjøre er å sette opp på kameraet at usb skal brukes som en PictBridge tilkobling, ikke PC - da vil du kunne styre utskrift fra kameraet. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Knall! Fungerte helt kanon det. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå